Knihy za červenec - Natt

By 8:58

Tento měsíc byl pro mě obzvláště hojný. Měla jsem narozeniny a většinu dárků tvořily knihy.  Nebudu to tady prodlužovat a vrhneme se na to..:) Mimochodem, už jsem zmiňovala, že jsou tu knihy, které už dlouhou dobu chci? :))
                                           ~~~


Tu je kopka knih k narozeninám. Past, Vzpouru, Oběť, Inkarceron a Hru jsem dostala od mých skvělých rodičů.




Ošklivé a Tygrovo prokletí mám od mých nejlepších kamarádek Bailey a Kelsí. Oběma opravdu děkuju:)


Tady jsou knihy, které jsem si koupila sama.  Rudou jako rubín a Ukolébavku jsem si objednala na Albatrosu když tam byli 30% slevy a poštovné zdarma. Obě knihy už jsou přečtené a byli opravdu dobré. Měsíční píseň jsem objevila na bazos.cz za skvělých 100 korun! Kniha je neponičená, což je dobře.


Tu je jeden recenzák a to komiks Drácula . Ano vidíte dobře je jen jeden! Je od nakladatelství Fragment, kterému moc děkuji. Mimochodem recenze je už zveřejněna.

                                          ~~~
Tak to je pro tento měsíc všechno. Srpen bude o něco chudší, ale snad se tam něco málo objeví :D




You Might Also Like

3 komentářů

  1. Skvělé přírůstky! =DD - spoustu ti jich upřímně závidím! =)) ... Btw, dodatečně vše nej k narozkám! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Knížky které ti přibyli jsou vážně super, jak napsala Ellie, některé ti fakt závidím :DD A taky přeju dodatečně vše nejlepší k narozením :DD :)

    OdpovědětVymazat