Inkarceron (Catherine Fisher)

By 16:08

Anotace: Oceněná kniha pro mládež na pomezí fantasy a thrilleru. Sedmnáctiletý Finn denně bojuje o život v Inkarceronu, obrovském vězení, které má vlastní inteligenci a krutě s ní střeží tisíce vězňů. Finn si je díky znamení na ruce jist, že se zde nenarodil jako ostatní, ale přišel Zvenčí. Claudia je dcerou Správce Inkarceronu a má se vdávat; nenáviděný princ jí byl nastrčen mocichtivou královnou. Panuje totiž navenek středověká Doba – supermoderní svět se zastavil a dobrovolně se zbavil vší techniky v zájmu míru. Claudia i Finn jsou vězni svých světů – jenže vše se změní, když naleznou křišťálový klíč, který jim umožní spolu komunikovat.





                          ~~~
Můj názor: Tuto knihu jsem dostala na narozeniny od mých milovaných rodičů. Mamka mi ji vybrala, nech si ji přečtu a tak jsem neváhala a pustila se do toho. Inkarceron už většina lidí má a já jsem ho také chtěla mít a chtěla jsem si na něj vytvořit svůj názor. No konečně jsem dostala tu šanci.
Autorka má rozhodně velkou představivost a čtenář který knihu čte ji potřebuje také. Je až k neuvěření jak to Catherine sepsala a vytvořila. Inkarceron byl pro mě naprosto úchvatný a zárověň děsivý.
Přečetla jsem ji jedním dechem. Člověk se u ní zkrátka nebude nudit. Děj postupně nabírá rychlost a vy jen čtete s vyvalenýma očima.
Ze začátku jsem byla docela zmatená. Přiznejme si to. Příběh začíná velmi prazvláštně a já si připadala jako blbec, protože jsem absolutně nevěděla o co tam jde. Můžu však říct, že se to hned po několika stránkách vysvětlilo.
Mě nijak nepřišlo, že by v knize byli zdlouhavé a nudné odstavce a pokud tam byli, mě nevadili. Já jsem byla do příběhu "zažraná" už od začátku
Obálak je pro mě taková střední cesta, ale za to druhý díl ji má úžasnou! Ale když si to tak vezmu, tak se to k příběhu hodí. Hlavní je přeci ten klíč, no ne?
Knihu rozhodně doporučuji a doufám, že každý se k ní někdy dostane. Vím jak tady jen píšu, že se mi kniha moc líbila a že byla super, ale děj tady prozrazovat nechci., protože nevím jak bych ho sepsala, aniž bych ho neprozradila. No a ještě taková malá poznámka na závěr. Dokonce se chystá i film a já jsem na něj opravdu zvědavá! Chi vidět, jak si filmaři poradí s tak zapeklitým úkolem, jako je dobře zvilmovat a vytvořit vězení Inkarceron.

Hodnocení: 93%

                                                                      Natt

You Might Also Like

0 komentářů