Čtení naslepo (4)

By 21:51

Projekt, který pořádá Luc.
Keslí
Pro tentokrát s volbou randomu moc spokojená nejsem. Vylosoval mi knihu číslo 14, tudíž Inkoustové srdce. Ale aspoň její přečtení pořád nebudu odkládat. :)
Natt
Tento měsíc mi vyšlo číslo 13, pod kterým se skrývá kniha Rudá jako rubín. Knihu mám teprve krátce, ale moc se na ni těším a jsem zvědavá co mě čeká..:))
Bailey
Čtvrtý měsíc - čtvrté losování. Díky tomuto projektu jsem přečetla knihy, ke kterým bych se dostala až kdo ví, kdy. Tentokrát mi random vylosoval číslo 15, což je Kronika prokletých zaklínačů - Nádherné bytosti.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Kelsí, moje kamarádka Inkoustové srdce četla a moc se jí líbilo, tak snad tě nezklame :)

    OdpovědětVymazat
  2. Keslí: A tobě se to nelíbí? Mně se to docela líbilo :) Teda ne, že by to byla naprostá pecka, ale dalo se to.

    OdpovědětVymazat