Úspěšná smolařka (Meg Cabot)

By 9:04

Úspěšná smolařka
Anotace: Lizzie Nichols má problém. Nejde o to, že by v nejmenším netušila, co si počít se životem, anebo že peníze určené na nájemné roztomilého bytečku na Manhattanu právě utratila za letenku do Londýna, kde hodlá navštívit svého dávného přítele Andrewa… K čemu je plánovat si budoucnost, když to udělala zase? Víte, Lizzie totiž neudrží jazyk za zuby. Nejde o to, že na sebe prozradí kdeco. Ona totiž vybrebentí úplně všechno! Hrozí ji, že zničí vše, včetně šance najít si opravdovou lásku… Musí se pokusit udržet jazyk za zuby, aby zachránila, co se dá.




~~~

Můj názor: Knížku jsem měla pujčenou z knihovny, ale pořád se mi do ní nechtělo, protože jsem si opakoval "Doma máš spoustu vlastních knížek, co čekají na přečtení", ale nakonec jsem se překonala a knížku začala číst.
Ze začátku jsem z knihy byla taková rozpačitá, nevěděla jsem, co si o ní myslet, ale to se hned zlepšilo a já byla do knihy ponořená a ne a ne se od ní odtrhnout.
Lizzie, americká holka, letí do Londýna navštívit svého přítele Andrewa. Nic ale není tak úžasné, jak si Lizzie představovala. Zjistí, že Andrew jí v mnoa věcech lhal, dokonce ji před svou rodinou sesměšňoval a tak když už toho má Lizzie tak akorát, zbalí si kufry a vydá se za svou kamarádkou Shary do Francie. Lizzie nedokáže udržet jazyk za zuby a ve vlaku hned jednomu pohlednému francouzi všechno vyslepičí. Neznámého se vyklube někdo docela známí a tady je Lizzino dobrodružství teprve v polovině. Více se dozvíte, když po knize šáhnete :)
Každá kapitola opět začíná ve stylu Cabot. V téhle knize se můžete těšit na úryvky ze závěrečné práce Lizzie na téma Dějiny módy. Poté ještě na nějaký citát. Musím se přiznat. Závěrečnou práci jse ze začátku četla, ale pak už mě nebavila, tak jsem ji přeskakovala. Nicméně citáty jsem si přečetla moc ráda, u některých jsem se docela nasmála. A tady je můj nejoblíbenější z celé knihy: "Cítíme se bezpečněji se šílencem, který v jednom kuse mluví, než s člověkem, který sotva otevře ústa."
Víte, i když má kniha své mouchy, pro mě je to zatím ta nejlepší kniha od Meg a já se těším až si po prázdninách z knihovny vypůjčím další díl.

Hodnocení: 85%

Kelsí

You Might Also Like

0 komentářů