Údolí: Hra (Krystyna Kuhn)

By 15:26

Anotace: Kniha německé autorky Krystyny Kuhn je úvodním dílem knižní řady Údolí. Je psána srozumitelným a moderním jazykem dnešní mládeže. Je velmi čtivá a poutavě napsaná a slibuje čtenáři dobrodružný a temný příběh. Každý díl má svou kriminální a tajemnou zápletku, ve všech se objevuje něco strašidelného a úzkostného. Na konci každé z knih najde čtenář zlověstnou tabulku, v níž je stručně zaznamenáno, kteří lidé v tomto díle zahynuli… V prvním díle slaví nováčci na Grace College úvodní večírek v loděnici. Julia a její přátelé si však brzy povšimnou, že tu něco nehraje. Nacházejí se v odlehlém údolí uprostřed kanadských hor. Proč se tady ale kolem objevuje tolik cedulí s nejrůznějšími zákazy? A proč není toto místo k nalezení ani na internetových vyhledávačích? Situace se ještě více zdramatizuje, když Juliin bratr Robert pozoruje nějaké děvče, které skočí do jezera, je staženo vírem a utopí se... Když pak tuto hrůzostrašnou příhodu vypráví další den ostatním, nikdo nevěnuje jeho slovům pozornost a nikdo mu nevěří – ani Julie. Jedna z dívek se však opravdu pohřešuje. Její zmizení je ještě záhadnější vzhledem ke skutečnosti, že tato dívka byla po celý život upoutána na invalidní vozík. Julie ještě netuší, že temné stíny minulosti, o nichž doufala, že je již jednou provždy překonala, vyplynou tady v Údolí opět na povrch…


~~~

Můj názor: O této knize jsem ani nevěděla, jenže jednu dobu se začala na všech stránkách ukazovat a já si řekla jen...mm...zajímavá obálka a šla jsem dál. Nikdy jsem se nenamáhala přečíst anotaci. A to byla chyba! Jistě bych se tak ke knize dostala dřív. No, ale konečně je u mě doma, protože jsem ji dostala od mamky a taťky k narozeninám.
Netrvalo dlouho a já už jsem byla do knihy začtená. V ten samý den jsem ji ještě dočetla. Takže tady jde vidět, že kniha je opravdu skvělá a jistě se mnou bude souhlasit i maminka, která si ji okamžitě vzala s tím, že se jí líbí anotace a chce si ji také přečíst.
Kniha je opravdu čtivá. Při listování stránek jsem měla zadržený dech. Opravdu byla napínavá a bylo tam dobrodružství. Ale pozor. Nebylo tam žádné fantasy. Dříve jsem dobrodružné knihy  četla a ráda jsem se k nim zase dostala.
Během příběhu se dozvídáme něco o Julii a jejím bratru. Míchají se tam věci z minulosti a my tak máme možnost se dozvědět o jejich tajemstvích. Jenže víte co nemám ráda. Když se to co mě zajímá nevysvětlí v prvním díle, ale až v tom dalším a já na ten druhý díl nemám peníze!! :D
Na konci knihy je tabulka mrtvých a to bych nebyla já, kdybych nebyla zvědavá a nemrkla se na ni hned před začátkem čtení :D No, ale vy tak hloupí nebuďte. Zkazí vám to překvapení :D
Jo a ještě. Lidé na této škole jsou opravdu zvláštní. Každý tady má tajemství, které si chce udržet pro sebe a zatajit ho. A to se mi právě líbí. Je to tím ještě zajímavějším.
A ještě něco :D. V knize jsem si oblíbila více postav, ale nadevšemi dominuje jen jedna a to zrovna kluk Chris.
Taky se vám zdá, že ta obálka je úžasná. To jezero má krásné barvy, které se prolínají a ty hory tam. No zkrátka je dokonalá.
A vám, našim milým čtenářům doporučuji si tuto knihu koupit. Je to zase něco z jiné kategorie, ale jistě vás tato kniha bude bavit tak jako mě.
Hodnocení: 97%
Natt

You Might Also Like

0 komentářů