Recenze: Ve službách Nuly

By 10:40


Název: Ve službách Nuly
Autor: Nana Močizuky
Rok vydání: 2010
Počet stran: 180
Nakladatelství: Zoner Press
Česká anotace: Když jste studentkou na kouzelnické akademii, ale přitom nezvládnete pořádně dokončit jediné kouzlo, nežije se vám zrovna nejlíp. Zvlášť pokud se vám při kouzelném rituálu místo magického tvora povede přivolat kluka z podivné dimenze jménem Japonsko. To si přece zaslouží trochu soucitu, ne? Jenže na druhou stranu… když jste obyčejným středoškolákem, který je zničehonic zavlečen do fantasy světa, kde vás kapesní verze dominy nutí prát své prádlo a chová se k vám jako k čoklovi, se soucitem vůči ní to asi nebude moc horké… Společné působení na Tristainské kouzelnické akademii tak pro hlavní hrdiny rozhodně nebude procházkou růžovým sadem. Sledujte dobrodružství ze světa čar a kouzel, která dívky naučí, že bič není nejlepším nástrojem k získání klučičího srdce, a kluky pro změnu to, že dívku s bičem není radno dráždit.

~~~
Luisa, studentka Tristainské střední školy musí provést kouzelnický rituál, díky němuž získá svého fámula. Jako vždy ale Luisa něco pokazí a místo obvyklých zvířat jako žába, či drak, Luisa za svého fámula získá člověka. Obyčejného středoškoláka z Japonska, Saita. On odmítá Luise sloužit, ale nakonec se poddá, přesto se však snaží najít cestu zpět do svého světa, do Japonska. To ale není všechno, na Tristainské střední se začínají dít divné věci..

Tahle manga se mi opravdu hodně líbila, je v ní kvalitní příběh, který je použit i v normální knize. V manze se setkáme jen s tím základním dějem, žádné popisy, nic, ale v téhle to nevadí. Tato vás totiž dokáže zaujmout i tím základním natolik, že se od ní nedokážete odtrhnout, dokud ji nedočtete.

V každé kapitole se vždycky seznámíme s nějakou postavou. Na konci kapitoly je o dvou postavách napsáno pár řádků, abychom si o postavě mohly udělat svůj obrázek, přeci jenom, v manze se s žádnými popisy nesetkáme a tak se autorka rozhodla nám postavy přiblížit alespoň takhle.

Když jsem začínala číst, myslela jsem si, že mě tato manga nedokáže ničím překvapit, ale ona to dokázala. Na konci se knihou začne proplétat ještě jeden příběh a to jsem opravdu nečekala. Knihu to příjemně zpestří.

V mangách jsem našla zalíbení a tahle je opravdu dobrá, proto jsem se rozhodla dát jí 4 hvězdičky. Uvidíme, co přinese další díl a já doufám, že bude alespoň stejně dobrý jako tento.

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Zoner Press.

Kelsí

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Tuhle mangu jsem ještě nečetla, ale viděla jsem anime a to bylo hodně vtipné :) tak jsem uvažovala, že se na mangu podívám a tvá recenze mě jen utvrdila v tom, že si ji musím přečíst :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jen drobná poznámka – příběh by opravdu mohl být použit v knize… a také byl;) manga vznikla podle stejnojmenné knižní série, která má aktuálně nějakých 20 dílů po zhruba 230 stranách.

    OdpovědětVymazat