Recenze: Tři mušketýři - komiks

By 10:49

Největší obrázek výrobku Tři mušketýři – komiksNázev: Tři mušketýři - komiks
Autor: Petr Kopl
Rok vydání: 2010
Počet stran: 128
Nakladatelství: Fragment
Česká anotace: Statečný Athos, silák Porthos, stále zamilovaný Aramis a veselý gaskoňský šlechtic d´Artagnan!
Dobrodružný příběh ožívá v novém komiksovém provedení.
Čtveřice statečných mušketýrů čelí intrikám kardinála Richelieu a vítězí nad nástrahami mstivé Mylady. Vydejte se do časů nezapomenutelných hrdinů, kteří se díky své odvaze, věrnosti a cti stali symbolem statečnosti a rytířskosti.


~~~

Komiks líčí příběhy D'Artagnana, gaskoňského šlechtice. Příběh začíná příjezdem D'Artagnana do Paříže, jehož cíl je stát se mušketýrem. Naneštěstí během cesty mu někdo ukradne doporučující dopis a vstup k mušketýrům je mu znemožněn. Díky jedné příhodě však získá přátelství hned tří nejlepších mušketýrů, Athose, Porthose a Aramise. Hlavní zápletka je však jiná. Kardinál Richelieu má spadeno na královnu a chce ji zničit. Do tohoto sporu se chtě-nechtě připlete i D'Artagnan a všechno najednou závisí jen na něm...

Příběh Tří mušketýrů jsem si chtěla přečíst už dlouho a tak když se mi naskytla možnost si přečíst tohle knihu, neváhala jsem. Zvlášť, když knihu zpracoval český autor a navíc jsem si mohla klasické dílo přečíst v zábavnějším, komiksovém provedení.

Ne že by byl komiks špatný, ale v některých pasážích jsem se ztrácela a nevěděla jsem co se děje.
Občas to trvalo opravdu dlouho, než jsem se zorientovala, ale nakonec už jsem si na styl autora zvykla a už jsem se neztrácela.

Kniha obsahuje hodně kvalitní obrázky, což je pro ni velké plus, protože přeci jenom je to komiks. U některých kreseb jsem se dokonce i zasmála, protože autor dokonale vystihl tváře některých osob v různých náladách, takže byla radost na kresby pohledět.

Komiks se mi líbil, ale byly tam mezery, proto jsem se rozdodla knize dát 3 hvězdičky. V budounu bych si ale od autora ráda ještě něco přečetla.

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Fragment.

Kelsí

You Might Also Like

0 komentářů