Recenze: Každá jsme jiná

By 9:17


Název: Každá jsme jiná - Kanodžoiro no Kanodžo
Autor: Aoi
Rok vydání: 2009
Počet stran: 192
Nakladatelství: Zoner Press
Česká anotace: Začínající módní návrhářka Maju, kterou právě opustil přítel, hledá nové bydlení. Těsně po nastěhování do nového domu ji vyděsí neznámá dívka, když proráží díru do zdi jejího pokoje. Neznámou je Juka, která se věnuje bojovému sportu MMA a jednou s sebou Maju vezme na zápas. Maju je zápasem, který Juka vyhrává, uchvácena a společné bydlení s Jukou se jí najednou začíná líbit…

~~~

Tahle manga byla moje úplně první a tak trochu jsem se bála, že se v knize budu ztrácet, protože však víte.. manga se čte tak trochu jinak, ale nakonec jsem měla obavy zbytečně, protože v knize je návod jak na to a já se během chvilky zorientovala a ten styl mi ani nevadil a někde v polovině už mi ani nepřipadalo, že knihu čtu zprava doleva.

Dvě hrdinky, jež jsou obě úplně jiné - jak už název napovídá -, svede osud dohromady a ony se musí naučit spolu nějak vycházet. Podaří se jim to?

I když příběh není akční a ani vám nevyrazí dech, tak mě bavil a s čistým svědomím můžu říct, že mě se manga líbila a její čtení jsem si užila. Bylo zábavné pozorovat myšlení obou hrdinek a to mě nejedenkrát překvapilo.

A co se mi na téhle manze líbilo úplně nejvíce? (Kromě kvalitních kreseb) Byl to konec mangy. Skončil příběh a následoval ještě takový dodatek, který nepřímo s mangou souvisel. Bylo zajímavé si přečíst něco o bojovém sportu MMA, který mi před nedávnem vůbec nic neříkal. Příjemně mě konec překvapil, opravdu.

Tahle manga je oddechová, rozhodně od ní nečekejte nějakou velikou zápletku, ale jestli toužíte po nějaké příjemné změně a rádi byste sáhli na knihu u které nemusíte přemýšlet, tak tahle manga je ta pravá.

Taky se vám zdá to jméno autora nějaké divné? Je to totiž zkratka dvou autorů: Kei Watanabeho a Takamiči Jamady. Tohle mě dost překvapilo, že knihu napsali dva spisovatelé, je to totiž docela neobvyklé.

Manze Každá jsme jiná jsem se rozhodla dát 3 hvězdičky a i když to není něco světoborného, ráda bych si přečetla i pokračování, na které se těším.

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Zoner Press.

Kelsí

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Už delší dobu zvažuji přečíst si nějakou mangu, taky mám trochu obavy z toho, že mě bude čtení zprava doleva mást... Ale dám na tebe a nebudu se toho obávat a nějakou si pořídím :))

    OdpovědětVymazat