Recenze: Dva meče

By 13:12


Dva meče
Název: Dva meče
Autor: Karolina Limrová
Rok vydání: 2012
Počet stran: 180
Nakladatelství: Host
Česká anotace: V ulicích Minneapolis řádí chladnokrevný vrah. Zanechává po sobě oběti, které nesou zjevné stopy mučení. Zatímco policie marně hledá jakoukoli stopu, lovci upírů vědí velmi dobře, s kým mají tu čest. Ví to i Daniel Phillips, ve dne řidič taxíku, v noci neúnavný lovec samotář, jehož do Minneapolis zavedla nešťastná láska. A ví to také Selena Torresová. Je silná, neohrožená a její touha po spravedlivé odplatě je účinnější než jakákoli zbraň. Selena Torresová však porušuje po staletí dodržované tradice. Lovcem se přece nikdy nemůže stát žena. Lovcem se přece nikdy nemůže stát žena, která je slepá. Lovcem se přece nikdy nemůže stát žena, která je… upír.
Druhý díl romantické upírské fantasy trilogie je volným pokračováním knihy Dvě zrcadla.

~~~

Knihu Dva meče jsem začala číst s odstupem, protože předchozí díl, Dvě zrcadla mi moc nesedl. Nicméně jsem věděla, že je to jen volné pokračování a že v něm navíc vystupuje Daniel, moje oblíbená postava. A tak se nějak stalo, že já se do knihy opravdu začetla a co víc, kniha mě opravdu bavila.

Daniel už se dva roky utápí v sebelítosti nad ztrátou Kate a přestože mu Kate píše dopisy, on je už ani nečte, protože by mohly znovu otevřít skoro zahojené rány v jeho srdci. I přesto, že truchlí pro Kate, své práce, lovce upírů, se jen tak nevzdá. Po Minneapolis řádí upír, který chladnokrevně zabíjí lidi a těla svých obětí nechává na místech činů. Daniel po tomhle upírovi jde už dlouho a pátrání po něm mu do života vnese i něco dobrého. Selenu Toresovou, upírku, do které se zamiluje. Lovec a upírka? Že to nejde dohromady? Máte pravdu, ale v knize je tolik překvapivých zvratů, že na konci budete koukat s otevřenou pusou a říkat si, že to není možné.

V Dvou zrcadlech jsem měla problém s postavami, moc mi nesedly, což se o tomto dílu říct nedá. Dannyho mám ráda už z prvního dílu, a i když mi ta jeho sebelítost ze začátku pila krev, pak už se to změnilo a zase to byl ten Danny, kterého jsem si oblíbila.
Selena mi padla do oka hned od prvního okamžiku a i když bych jí někdy za její chování pořádně nafackovala, vím, že tahle holka je pořádně silná osobnost. I přes to, že se s ní život nepáral.
Příjemné mě překvapila i Kate, která se v příběhu sem tam mihla. Změnila se, opravdu změnila a už mi přijde snesitelnější než v prvním díle.
Nicméně Joshua je pořád stejný a já ho pořád nemám v lásce.

V knize jsou opět dva pohledy a v epilogu je přidán pohled třetí. A čí že to pohledy jsou? Seleny, Dannyho a v epilogu Lásky.

Jak už jsem zmiňovala na začátku, kniha mě bavila o hodně více, než první díl, rychleji mi plynula a už tam bylo i více akce, takže jednoznačně palec nahoru. Tahle kniha mi i víc sedla svým námětem a já jsem zvědavá, co přinese díl třetí a zároveň závěrečný. V hlavě už mám takové dva tipy na jeho název, ale uvidíme, s čím autorka přijde.

Ještě bych chtěla pochválit pěknou obálku. I když vyhlíží tak trochu depresivně a ponuře, mě se líbí o hodně více, že u Dvou zrcadel.

Nevím, co bych o knize ještě řekla, myslí že všechno, co jsem chtěla už jsem zmínila a proto dávám knize pěkné 4 hvězdičky, protože na plný počet ještě neměla. Jsem ráda, že tato kniha příjemně překvapila a já Karolině fandím a doufám, že další díl bude alespoň stejně dobrý jako tento.

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Host.

Kelsí

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Ja sa už neviem dočkať, kedy mi kniha príde. Lovec a upírka? Jaaaj to bude super čítanie. :)

    OdpovědětVymazat