Recenze: Hororland - Dracula

By 8:05

Název: Hororland - Dracula
Autor: Petr Kopl
Rok vydání: 2012
Počet stran: 128
Nakladatelství: Fragment
Česká anotace: Trpíte nočními můrami, strachem ze tmy nebo nespavostí? 
TENTO KOMIKS NENÍ NIC PRO VÁS!
Cítíte, jak se na krajinu snesla noc? Jak pomalu a potichu mrazivá mlha roztahuje svou chladnou náruč? Ptáci přestali zpívat. Dusivé ticho zalilo celé okolí. Dnes opět něco nepřirozeného a zlého chodí okolo domu a číhá na neopatrné duše. Rozsviťte světla, zamkněte dveře, zatáhněte rolety, schovejte se pod peřinu…

~~~

Kniha je v deníkovém zpracováním. Na začátku se můžeme setkat s Sherlocem a Dr. Watsonem, kteří však nemají veliký význam, protože jsou tam jen okrajově. Děj začíná prvním deníkovým zápiskem J. Harkera, který odjíždí na sídlo hraběte Dráculi kvůli obchodu. Už ze začátku se však zdá, že to nebude tak jednoduché. Johnatan postupně objevuje prazvláštní věci na sídle. A jak to bude dál? To vám neprozradím, protože jak sám autor Petr řekl: Tento příběh je jiný než originál. Takže, nechte se překvapit a přečtěte si ho i vy!

Petr Kopl mě svými knihami a ilustracemi tak zaujal, že jsem neodolala a dala jsem se na další jeho knihu. Tentokrát jsem si vybrala světoznámý příběh o hraběti Dráculovi. Dráculu jsem nikdy nečetla a tak jsem ráda, že jsem dostala alespoň tuto možnost si ho přečíst v tomto zpracování.

Kniha se mi opravdu líbila. Naskytlo se tam však pár chybiček. Vadilo mi, že se tam střídalo tolik pohledů postav. Na jedné stránce byl příběh jednoho člověka a na druhé zase dalšího. Nemohla jsem se v tom zorientovat...

Už jsem to tady jedenkrát zmiňovala, ale to vůbec nevadí. Ilustrace, které autor vytvořil jsou opravdu krásné. Když už jsem u té chvály, ta se mi líbí i to, že všechny věci v příběhu spolu souvisí. Vím, že to zní divně, ale ti co nějaký komiks od Petra četli, tak jistě ví, jak to myslím.


Komiks byl dobře udělaný, líbil se mi. Nemám co dodat, ale myslím, že je to tak na zlatou střední cestu, takže  3 hvězdičky ...Doufám, že někdy natrefím i na originální upírský příběh.

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Fragment.

Natt


You Might Also Like

0 komentářů