Polibek pro Annu (Stephanie Perkins)

By 7:33

Anotace: Sedmnáctiletá Anna se cítí podvedená. Její rodiče ji totiž posílají na roční studium do Francie - přes půlku planety, do neznámého prostředí, aniž by navíc uměla slůvko francouzsky. Musí tak opustit své přátele, potenciální lásku i veškerá pohodlí amerického života a začít úplně nanovo. V romantické Paříži, ve městě, které nikdy nespí, se vrhá do nových vztahů i zkušeností a odhaluje v sobě skryté vlastnosti.






                                                    ~~~

Můj názor: Miluju, ale vážně miluju město lásky či světel Paříž, ale ještě více miluju tuto knihu. Na její vydání jsem čekala dlouho a na konci května se mi konečně dostala do rukou a hned jakmile jsem spatřila tu úžasnou obálku kolem které by jen tak někdo bez povšimnutí neprošel, byla jsem si jistá, že dlouho nevydržím a hned se na ni vrhnu. A taky že ano. Víte co je ale strašné? Tuto knihu nejde jen tak odložit. Na každé straně se děje něco zajímavého, něco co se musíte dozvědět hned teď ( No, vlastně jen já se to musela hned dozvědět). Polibek pro Annu je úžasný román od spisovatelky Stephanie Perkinsové. Do svého příběhu vložila tolik citů, napětí, překvapivých zvratů, přátelství, překážek a hlavně lásku.
Při čtení jsem "slintala" :D nad knihou. Konečně jsem měla možnost poznat Paříž trochu blíže. Anna prošla snad všechny známé památky, které autorka tak krásně popsala.
A teď jen tak zběžně k ději. Annu poslali rodiče do Francie na školu. Při loučení jí není zrovna do smíchu. Neumí ani jedno slovo francouzsky a chce jet zpátky za svými starými přáteli. No, ale brzy se tu seznámí s partou skvělých lidí a ti jí dokazují, že Francie je úžasná země plná památek, kin a přátelských lidí.
No a nebyla bych to já, kdybych si v knize nezamilovala jednu osobu. Určitě tušíte, že to bude kluk a mě svým šarmem okouzlil Étienne St. Claire. Hooodně vtipů, to je moje :D
Po dočtení této knihy je mi jasné, že si tuto knihu přečtu v létě ještě jednou. Je to takové oddechové čtení, u kterého se nasmějete a proto se hodí na pláž, k bazénu nebo do nějakého klidného relaxačního prostředí.
Pěju tady chvalozpěvy ale já tady zkrátka nedokážu napsat něco čím bych knihu nějak zkritizovala. Pár chybiček tam sice bylo, ale při tak skvělé knize se dá jedno oko přivřít :D a že zrovna já to udělala moc ráda.
Doufám, že tak skvělého výkonu se dočkáme i v dalších knihách této autorky. No snad i u nás vyjdou..:D Za to se modleme, protože věřím, že by jsme přišly o hodně.

Hodnocení: 99 %



You Might Also Like

0 komentářů