Past - Zahrada nesmrtelnosti (Lauren DeStefano)

By 9:48


Anotace: Co kdybyste se dozvěděli, kdy – na den přesně – zemřete? 

Díky moderní vědě se každá lidská bytost stává tikající časovanou genetickou bombou. Bezohledné manipulace s genetickými informacemi způsobí, že muži se dožívají pouze dvaceti pěti let a ženy dokonce jen dvaceti. V této bezútěšné době jsou mladé dívky unášeny a nuceny žít v polygamním manželství, aby odvrátily hrozbu, že lidstvo vymře.
Tento osud čeká i šestnáctiletou Rhine Elleryovou. Je unesena, aby se stala jednou z vyvolených nevěst a vstupuje do světa bohatství a privilegií. Přestože její manžel Linden k ní chová opravdové city, jediným cílem Rhine je útěk – chce najít svého bratra-dvojče a vrátit se domů. Ale Rhine se musí vypořádat s více problémy, než jak znovu získat svobodu. Lindenův excentrický otec je odhodlán najít protilátku na genetický virus, díky kterému mu hrozí ztráta syna, i když to znamená jít přes mrtvoly, aby prověřil své experimenty…
~~~

Můj názor: Na Past jsem narážela na zahraničních blozích hodně často a kniha mě zaujala natolik, že jsem byla v sedmém, když jsem zjistila, že Fortuna knihu vydá.
Samozřejmě jsem si Past koupila hned jak vyšla a zanedlouho na to jsem ji začala i číst. Opět jsem nečetla anotaci (asi je to nějaká nemoc), takže jsem netušila, do čeho jdu. Když jsem ale tak zběžně pročítala recenze, všimla jsem si, že jsou dvě skupiny lidí, kteří Past četli. Ti kteří jsou z knihy unesení a ti, kterým moc nesedla. Já patřím někam doprostřed. Ano, knihy se mi opravdu moc líbila, stránky jsem doslova hltala, ale prostě plný počet mi ke knize nejde. Něco mi tam chybělo.
Co mě na celé knize asi nejvíce překvapilo je surovost, s jakou je vyprávěna. Autorka si s ničím nebrala servítky a to se mi líbí.
Námět knihy se mi líbil, ale jedna postava mi ho pořád kazila. Gabriel. Toho kluka vůbec, ale vůbec nemusím. Rhine mi do noty taky moc nepadla, ale tak, nedá se. Naopak jsem si oblíbila Lindena (vůbec netuším proč) a Jennu. Chudák holka, život se s ní vůbec nepáral.
Ještě bych se chtěla zmínil o obálce. Je naprosto úžasná! Škoda jen, že ty další už tak úžasné nejsou.. Na pokračování už se ale moc těším a jsem zvědavá, co nová kniha přinese.

Hodnocení: 85%

Kelsí

You Might Also Like

0 komentářů