Les rukou a zubů (Carrie Ryan)

By 8:59

Anotace: Hororová romance plná temnoty, záhad a bojů s temnými silami Mary žije v uzavřené vesnici. Její svět se řídí prostými zákonitostmi: musí poslouchat pravidla církevního Sesterstva, nesmí se přibližovat k plotu, za kterým – v Lese zubů a rukou – žijí „nečistí“, kteří svým kousnutím promění člověka v chodící mrtvolu. Když Sesterstvo rozhodne, že se provdá za muže, kterého jí určili, Mary musí poslechnout, přestože se zamilovala do zraněného Travise. Pak ale nečistí proniknou do vesnice, a Mary v nastalém zmatku prchá společně s Travisem, svým snoubencem Harrym, kamarádkou Cass i bratrem Jedem a jeho ženou dál do zapovězeného lesa. Touží dostat se k vysněnému oceánu, dál za les a nečisté, do světa, který tam venku přece musí někde být.


Můj názor: Mary dosud žija se svou matkou, bratrem Jedem a jeho snoubenkou Beth celkem spokojeně. Vše se ale rychle změní. Mary začíná poznávat, že vše není tak, jak si myslela. Les rukou a zubů je obklopuje a jak to tak vypadá, není z něho úniku. Pak ale nečistí proniknou do vesnice a pro všechny začíná urputný boj o přežití...
Kniha mě zaujala především obálkou a doma, jak jsem si ji prolistovala, tak se mi hodně líbilo ohraničení nových kapitol. Mladá fronta si s tím asi dala hodně práce.:)
Kniha celkově má dobrý námět a překvapivě je pěkně napsaná. Jenom mi trochu vadila Mary. Přišla mi docela ufňukaná, ale dalo se to přežít.
Určitě bych nechtěla žít v Lese rukou a zubů. Přišlo mi to deprimující, být zavřená v jedné vesnici a poslouchat Sesterstvo. Mary udržovaly sny o oceánu o kterém pořád mluvila, že už to pomalu nešlo vydržet.
Hodnocení: 85%
Bailey

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Les jsem četla, ale bohužel mě nenadchnul (ba naopak). Celou knížku jsem měla chuť Mary přejet parním válcem :D i když uznávám, že příběh nebyl špatný a grafické provedení bylo úžasné:)

    Oproti tomu druhý díl se mi líbil docela dost. Změna hlavní hrdinky udělala divy a ćelé mi to připadalo takové propracovanější...

    Jinak pěkná recenze :) Krátká, ale výstižná.

    OdpovědětVymazat
  2. Les se mi opravdu líbil. Vlastně to byla moje první kniha, kde to skončilo smutně ale přitom nakonec i šťastně. Opravdu mě překvapily zvraty v ději. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Les rukou a zubů byla první knížka o zombie, kterou jsem četla. Líbila se mi jen to prostředí a atmosféra celé knížky byla taková deprimující - uzavřená vesnice, ze které bych nemohla ven - ale to k té knížce prostě patří :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tuhle knihu jsem už jednou četla a upřímně si ji už tak moc nepamatuju. Nedávno jsem si koupila druhý díl, zakže v budoucnu si tyto dva díly opět plánuji přečíst a moc se na to těším :)

    OdpovědětVymazat