Kouzelná knihovnička (po půl roce) - Natt

By 10:31

Je to už půl roku, co jsem zde na tomto blogu zveřejnila druhý příspěvek do projektu Kouzelné knihovničky.  Od té doby se u mě doma událo mnoho změn. Přibylo mi docela hodně knih a celou jsem ji přeskládala. Na podzim by se mi měl dělat nový pokojík, který ke své smůle budu sice muset stále sdílet se svou starší sestrou, ale jako malé odškodné mi byla přislíbena nová a větší knihovna, která by se měla nacházet blíže mé postele, za což jsem ráda. Ještě malá menší poznámka, aby jste se nelekli. K hlavní knihovničce mi přibyla i jedna další menší :)

Velká knihovna je hlavní, takže začneme ní  :)


Jak si můžete všimnout vyfotila jsem knihovnu bez horní části. Encyklopedie tedy chybí . Ještě můžete vidět, že postupně nemám kam knihy dávat, a proto už jsem začala je dávat i na ležáka. Možná se vám zdá, že má knihovna je malá, ale není tomu tak. Do jedné poličky se vleze asi tak přes 20 knih, takže...:D

Má oblíbená polička. Především knihy řadím podle žánrů a nebo vazby. Do téhle poličky jsem dala fantasy.

Tady jsou romány, nad kterými nikdy nepohrdnu. Mám tady docela ještě málo knih, ale ráda si tu vždy něco přikoupím. U těchto knihy si vždy odpočinu a nemusím přemýšlet.

No tady tato polička se mi postupně plní. Je to taková smíšená polička. Něco od toho žánru a něco od toho. Ale především je tu měkká vazba :D No myslím, že jinak to popis nepotřebuje...

Tady jsou ostatní zbylé knihy. Na Podzemím jsou knihy z knihovny a na Malfurii jsou knihy do soutěže...

Malá knihovnička, kde jsou mé začáteční knihy :)

Je to trošku horší kvalita, ale tak to nevadí. Jsou to především knihy z dětství jako Blytonka a Brezina. Dalé tu najdete dvě knihy, které mě nebavili a proto skončili tady :D
~~~
No uvidíme se v této rubrice až za půl roku. Doufám, že za tu dobu přečtu všechny knihy a no...to je asi tak všechno :D 

You Might Also Like

1 komentářů