Kouzelná knihovnička (po půl roce) - Kelsí

By 9:41



Trochu později, ale přeci. Kouzelná knihovnička po půl roce. Musím říct, že kihovnička se mi za tu dobu opravdu hodně rozrostla a já jsem za to ráda, ale nestíhám číst, takže s knihami teď trochu brzdím :D Změny jsou opravdu velké, tak se nelekněte..

Začneme nejmenší knihovničkou, zato nejvíce přecpanou.

Tato knihovnička leží ta té hlavní. Má tři poličky, ale knihám jsou věnovány jen dvě, protože to té třetí se nevejdou. Nicméně kdyby bylo nejhůř, jsem připravená tam pak knih dát na ležáka.

Tato polička je takové oddělení menších knih. Polička je přecpaná a já se hrozím dne, kdy k některým sériím přibudou další díly. Opravdu nevím, kam ty knížky začnu skládat :D

Za kočkou je Divergence a Údolí: Hra i Katastrofa.
Tentokrát oddělení větších knih. Taktéž je polička přecpaná, tady už přišlo na nejhorší a knížky skládám i na sebe.

Teď přejdeme k hlavní části mé knihovničky.
Sice knihovnička není nijak obrovská a i když už mi pomalu dochází místo, já ji mám ráda, jsem na ni zvyklá a za nic bych ji nevyměnila :D

Tuhle poličku mám ráda, většina mých oblíbených sérií. Především se tu nachází YA v tvrdé vazbě. Pokračování typu těhle knih je v další poličce..

V téhle poličce je směska YA knih v pevné vazbě, které už se nevlezly do první poličky. Pak pod "banánem" má knihy, které mám zrovna půjčené z knihovny.

Dále následuje polička taktéž YA knih, tentokrát však paperbacků. A v této poličce mám své největší skvosty. HG a knihy od Mead. Zbytek knih z této poličky jsem ještě nečetla.

A jsme u románů. I když to možná není až tak moc vidět, já si z tohoto žánru ráda občas něco přečtu, je to pro mě příjemné oddechové čtení. Ano a i tady už přišlo na skládání knih na sebe.

A došli jsme nakonec. Tahle polička nepotřebuje popis. V té krabici na Harrym mám různé záložky a tak. :)


Ještě bych vám chtěl ukázat jednu poličku.
V této poličce mám hlavně knihy z dětství. Blytonovou a tak. Úplně vpravo pak knihy, které se mi ani do jedné z poliček nehodí.

~~~

Jsem zvědavá co přinese další půl rok. Každopádně i kdyby žádnou změnu nepřinesl, já budu ráda, když všechny nepřečtené knihy přečtu. :D

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Wow, moc krásná sbírka ;) Moc závidím první poličku a jak koukám tak hokejový fanda, viď? Já fandím Indiánům :D Jé, Blytonová, taky jsem ji četla, škoda, že už doma nemám ani jednu :( Myslím, že knihy na ležáka budeš dávat už za chvilku :D

    OdpovědětVymazat
  2. Fanda je slabý slovo:D Já jsem na hokeji závislá, už teď odpočítávám dny, kdy zas začne:D Tyhle dva rámečky a dres v poličkách jsou jen malá část toho, co mám v pokoji různě povystavované:D -U mě jedině Ševci, jak sis jistě všimla:D
    A k těm knihám.. já doufám, že rodiče přemluvím, aby mi nechali udělat nové poličky:D
    Kelsí

    OdpovědětVymazat
  3. Máš skvělou knihovnu :) Spoustu z tvých knih bych taky chtěla, ale nějak se mi nedostává financí :D

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkná sbírka knih :D Mě , ale nejvíc zaujala ta oranžová kočička , protože podobnou mám u knížek také :DD

    OdpovědětVymazat