Knihy za červen - Natt

By 0:00


Další měsíc utekl jako voda. Prázdniny už začali, sluníčko pěkně svítí a bazény jsou ucpané. Pro někoho je to měsíc lenošení, pro mě ale dřiny...:D máme skoro celý měsíc u nás mé dvouleté sestřenky a já tak nemám čas na čtení ani na psaní článků, no ale zpět k mým knihám..
V podstatě jich není moc. Kupodivu nemám žádný recenzní výtisk. Jen tak pro informaci, tak na předposlední fotografii najdete knihy, o které se bude snad v nejbližší době tady, na tomto blogu soutěžit...:)


  ~~~

Sérii Hunger games jsem si už dlouhou dobu chtěla dokončit, ale stále jsem to odkládala. Na beletrii jsem ale objevila slevy zrovna na tyto dva díly a tak jsem si řekla, že je načase si je koupit. Byli jen za 198 kč, což se podle mě vyplatí a tak už se jimi můžu pyšnit i ve své knihovničce.


V balíčku z beletrii byla ještě jedna kniha, po které jsem už dlouho koukala. Všichni ji měli, ale já ne. A tak když jsem byla trochu při penězích, jsem ji tam do toho košíku strčila a mám ji doma. Mluvím o knize Pád. 



Černobílý svět mám z kreditu z arary. Vypadá oprvadu pěkně a i když jak mamka tvrdí je to kniha spíše pro "starší", tak už se na něj těším. Lidé ji zatím chválí a tak doufám, že já nebudu vyjímkou.



Tady je slibovaná fotka knih, které budete moci vyhrát. Musím říct, že jsem si Borce v akci představovala trošku většího :D


 ~~~
Tak to je pro tento měsíc všechno. Jsem ráda, že jsem si tyto knihy koupila. Vím jistě, že bych se k tomu potom nedokopala. Omlouvám se za špatnou kvalitu fotek a krátký článěk.

No, užívejte prázdnin a odpočívejte! V srpnu se tu opět setkáme..Mimochodem kam máte namířeno na dovolenou? :))

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Jak tak vidím, tak jste si z Arary všechny objednali Černobílý svět :D Já mám tu harbackovou verzi, ale tahle se mi líbí víc :D Ale chtěla jsem se zaptat jak jste to z toho kreditu objednali?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Černobílý svět jsme si chtěli všechny někdy koupit a když byla ta možnost si ho vzít, tak jsme neváhali :D... No tak to když si to budeš jakože obyčejně objednávat, tak ono ti to zaplatí z toho kreditu popřípadě zbytek si doplatíš ty..:D
      Natt

      Vymazat
    2. Takže to jako normálně objednám, dám třeba na dobírku, ono to přijde a já nic neplatím? :D Protože sem si teď objednávala knihy z albatrosu za 600 tak bych asi nebyla moc nadšená kdyby mi přišli další knihy za 600 ale z Arary :DDD

      Vymazat
    3. Tak jako my jsme to udělali jako kdyby jsme si to normálně kupovali, a nic jsme neplatili :D takže..:D ono by tam měla být i kolonka pod objednávkou, že ti to zaplatí z toho kreditu :D a než dáš závazně objednat, tak tam vidíš že nic neplatíš..:D takže by to tak mělo být..

      Vymazat
    4. No i tak, pokud máš dostatečný kredit a vyjde ti to na knihu i na poštovné, tak by jsi nic neměla platit..:)

      Vymazat
    5. Mám tak 600 takže knihy za 450 Kč by vyjít měly ne? :D

      Vymazat
  2. Všechny knížky vypadají skvěle! Zvlášť mé milované Hunger games :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, HG vypadá skvěle :D Moc mě potěšilo, když jsem zjistila, že mají s prvním dílem obě dvě knihy stejnou velikost, protože vím, že druhý díl bývá o kapku menší :D

      Vymazat