Knihy za červen - Kelsí

By 8:50

Pamatuju si, jak jsem v květnu psala, že tento měsíc bude na knížky asi chudý. Nu, naskládala se mi tu opravdu velká kopička knih. Tento článek bude krátký, ale nechce se mi tady ty knihy nějak popisovat, takže jen tak ve zkratce.

Co jsem si koupila? Eragon, Čísla 2 - Chaos, Past a Ty proti mě.


Co jsem dostala? V soboru jsem oslavila narozeniny a i když jsem knihy nechtěla, kupodivu se mi sešly čtyři. Napořád a Modrý měsíc (Od rodičů, vůbec jsem to nečekala a netuším, kde k této sérii došli) a od Natt a Bailey Tygrovo prokletí a Tak padne náš svět. Díky!:)


Pak už tu mám jen recenzáky.. Dvě mangy od Zoner Pressu; Každá jsme jiná a Ve službách nuly. Dále kniha Dva meče od Hostu a nakonec kniha Černobílý svět, kterou jsem si vzala za kredit z arary.


To je vše, omlouvámse, že článek je tak krátký, ale já teď na blog opravdu nemám náladu ani čas, protože se snaším užívat si prázdnin co to jde. Mějte se krásně a užívejte si volna co to jde!:)

You Might Also Like

0 komentářů