Dcera kostí a dýmu (Laini Taylor)

By 15:12

Anotace: Karou je nadaná, krásná a tak trochu záhadná sedmnáctiletá studentka na pražské umělecké škole. Její tajemství nezná ani její nejlepší přítelkyně Zuzana. Ráda kreslí chiméry, fantastické bytosti, a nikdo netuší, že tato mytická stvoření jsou její rodinou. Přichází a odchází skrze portál za svým zvláštním posláním, kterým ji pověřil čaroděj, který ji vychoval. Neví, že ji sleduje smrtelně nebezpečný a mrazivě krásný anděl, a válka mezi světy dobra a zla brzy vypukne...



~~~

Můj názor: Jak už jistě víte, Dceru kostí a dýmu mi vylosoval random pro čtení na červen. Nebyla jsem z toho vůbec nadšená. Neměla jsem chuť a ani náladu na tuto knihu.
Víte na tuto knihu jsem narážela na zahraničních blozích. Zaujala mě svou obálkou, protože byla velmi zajímavá a originální a mě začal lákat děj. Chtěla jsem se dozvědět, o čem kniha je. No a v květnu se tu objevila zpráva, že nakladatelství bux ji vydá. Byla jsem za to opravdu ráda a z části jsem se na ni těšila ale říkala jsem si, co když mě zklame, protože hodně lidí zklamala a toho jsem se bála. Jo a ,imochodem, ta česká obálka se mi nelíbí...Přijde mi divné, že je spodek bílý.
No, ale teď k mim pocitům. Četla jsem a četla. Už ze začátku jsem byla zmatená, protože jsem nechápala proč zrovna zuby? Na co těm chimérám slouží. To se naštěstí na konci vysvětlilo, ale i tak mi to tam docela vadilo. Nemůžu říct, že by mě kniha nebavila. Pro mě to je takový průměr a já nevím co si mám o ní myslet. Celé to rozuzlení děje se mi zdálo šílené. Opravdu, ale opravdu šílené a já jsem...no prostě jsem se tomu pak smála. Musím ale přiznat, že autorka má velkou fantasii a záleží na čtenáři, který tuto knihu čte. Někdo se tomu směje a druhému se to zamlouvá. Možná si myslíte, že mi šiblo, ale já jsem z toho nemohla. Pak jak se tam ještě objevilÿ dvě věty ( jo byli to tyto: "Ty žiješ!", "Ty taky",  "My žijeme!" není to v přesném znění, ale nějak tak to bylo :D ) No to už jsem byla na zemi a sestra se mě ptala zda jsem v pořádku. Teď odbočme. Jistě víte, že v knize vystupují andělé a chiméry. Mě spíše zaujali chiméry. Líbilo se mi, že autorka dokázala z člověka, který byl ten "zlý" udělat na konci vlastně dobrého. To se mi líbilo a opravdu jsem to netušila. Ještě jeden mínus, ale zároveň pro mě i kladný bod. Nemohla jsem si představit Karou s modrými vlasy. Ale zase to dokazuje, že autorka je originální a nechce zůstat jen tak při zemi a dokáže si postavy zpestřit.
Je to příběh plná napětí, dobrodružství, překážek, lásky , přátelství a nečekaných zvratů...Nevím co bych tady ještě psala. Děj tady nechci rozpitvávat. Přečtěte si tuto knihu sami a udělejte si o ní vlastní obrázek. Já jsem našla klady ale i mínusy. Nevím přesně co si o knize myslet...

Hodnocení: 65% (Není to ještě konečné číslo. Zatím jsme to dala jen odhadem)

You Might Also Like

0 komentářů