Tweety s city (Elizabeth Rudnick)

By 13:19

Anotace: Claire nemůže uvěřit, že si ji na Twitteru našel její vysněný kluk. Myslela si, že si jí nikdy ani nevšimne, ale jak se zdá, rozumí jí líp než kdokoliv jiný. Twittersmír je ale záhadné místo, kde se občas přátelé chovají jinak než v reálném světě. A aby toho nebylo málo, Claire si uvědomí, že je zamilovaná do úplně posledního kluka, který kdy připadal v úvahu…






~~~

Můj názor:  No nevím co bych vám tady měla vykládat, když vše co jsem sem chtěla napsat už bylo řečeno v hodnoceních Bailey a Kelsí..
Děj říct nemůžu, protože bych ho celý prozradila a to já zas nechci.Jediné co vám tu můžu říct je to, že celá kniha je napsána v Tweetech, e-mailech a jsou tam články z blogu. Bylo to pro mě opravdu zajímavé čtení, protože jsem ještě nikdy takovouto knihu nečetla. V ději bych nic originálního nehledela, ale za to ten nápad že celá kniha bude z tweetu, tak to se autorce musí nechat. Toto je originální.
Podle tloušťky knihy lze usoudit, že bude stačit pouhé odpoledne na přečtení této knihy. Je to taková oddechovka, která se čte sama.
Já tweetr nemám, takže jsem opravdu nevěděla co mám čekat. Zprvu jsem byla zmatená, jak to vlastně funguje a nevěděla jsem kdy to psali, protže jsem se samozřejmě nedívala na časy, ale po pár stránkách, už bylo vše v pořádku a já jsem se opravdu začetla.
Kniha je v měkké vazbě  a jak už se tady Kelsí zmiňovala, je to trošku jiný paperback. Když se ho dotknete je takový tvrdší a zvláštní a já jsem byla za to ráda, protože jsem se bála, že cestu do Brna tato kniha bez ujmy nepřežije :D
Obálka se mi opravdu líbí. Je taková obyčejná, ale k ději se celkově hodí. Má pěkné barvy, které nejsou křiklavé a na mě to působí velmi uklidňujícím dojmem.
Až teď jsem si všimla, že jsem se nezmínila o konci, který na mě moc nezapůsobil. Nelíbil se mi. Neseděl mi tam. Vše se sehrálo až moc rychle a já nevím jak to vysvětlit. 

Hodnocení: 88 %
Natt

You Might Also Like

0 komentářů