Roztomilé malé lhářky: Dokonalé (Sara Shepard)

By 8:54

Anotace: V Rosewoodu v Pensylvánii žijí čtyři holky, kterým není na první pohled co vytknout. Jenže když se podíváte blíž, zjistíte, že nejsou ani zdaleka tak bezchybné, jak vypadají. Aria nedokáže pustit z hlavy bývalého kluka. Zakázané ovoce totiž chutná nejlíp. Hanna zase riskuje náklonnost své nejlepší kamarádky, zatímco Emily se hroutí kvůli jedné hloupé puse. A Spencer? Ta zkrátka musí mít všechno, co její sestra. Mám veliké štěstí, že znám tyhle roztomilé malé lhářky lépe, než se znají ony samy. Potíž je jen v tom, že je pro mne příliš těžké, nechávat si jejich tajnosti jenom pro sebe. Měly by radši dělat, co jim říkám, protože jinak…!


                                ~~~

Můj názor: Taky to znáte? Řeknete si, že tuto knihu, kterou jste si teď koupíte přečtete až za hodně dlouhou dobu, jenže pak si jednoho dne všimnete, že ji držíte v rukou a jste do ní začtení? :D No přesně tady toto se stalo u mě. Nechtěla jsem tuto knihu číst, protože se na mě už od ledna usmívá z knihovničky Zemětřas a k tomu mi měl přijít recenzní výtisk. Jenže jsem neodolala.
Pro začátek musím říct, že se mi tady tato kniha četla a bavila mě zatím nejvíce. Zdálo se mi, že je tady více akce. Hltala jsem stránku za stránkou, a ještě ten den jsem měla tuto knihu přečtenou.
Děj tady nechci nějak rozpitvávat, protože jak už jste si mohli všimnou, své hodnocení na tuto knihu zveřejnila i Kelsí, která se ovšem důležitém zmínila. Setkáváme se tady se Spencer, Hannou, Arií a Emily. A je ale pěkná mrška to se musí nechat. Z vyhrožování přes smsky přešla na činy a dívkám to v tomto dílu pěkně zavařila. Všem znepříjemnila život. Hanna se ocitla v nemocnici, Spencer vsugerovala do paměti něco strašného ( nevím jak bych se o tom tady zmínila aby jste se nedozvěděli to, při čem jsem měla vykulené oči), Arie musela odejít z domu a její přítel je v base (Ne, Sean to opravdu není. Toho škaredě odkopla. Nezasloužil si to, ale co už no). A ptáte se co se stalo chudince Emily? Všichni už vědí co je zač. A nechala po škole rozmístit fotky, kde se Em líbá s Mayou a věřte mi, že její rodiče to zrovna moc nepotěšilo.
Nastaly momenty, kdy jsem se usmívala jak měsíček na hnoji. Tady prdí Mona - To prostě nemá chybu :)
Víte co mě potěšilo? Jsou to dvě věci. Moně to někdo dal konečně sežrat ( Asi jsem se ještě o tom nezmínila, ale já ji opravdu nenávidím). A za druhé, jsem si oblíbila další postavu. Ke Spencer se přidává Lukas.
A co říkám k obálce? Dle mého názoru sedí k nadpisu. Mě se zdá dokonalá.
 Taky se vám tak líbí ta holka na obálce? :D Kéž bych tak vypadala...


Natt

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Tato série už mi byla několikrát doporučována (jak knížky, tak seriál) a vzápětí mi byla silně nedoporučována :D Ale asi jí dám šanci ;)

    OdpovědětVymazat