Recenze: Temné vize - Posedlost

By 12:45

Název: Temné vize - Posedlost
Autor: L. J. Smith
Rok vydání: 2012
Počet stran: 248
Nakladatelství: Fragment
Česká anotace: Skupina středoškoláků s paranormálními schopnostmi, kteří se sešli v Zetesově institutu, aby své nadání rozvíjeli, odhalí skutečné záměry výzkumného týmu a musí utéct. Mají jedinou naději, a tou je záhadný bílý dům, který všichni viděli ve společném snu. Kromě obtížné cesty je však čeká i řešení dalších problémů a vztahů. Od osudné noci, kdy všichni utekli ze Zetesova institutu, se Gabriel změnil. Přestože Kaitlyn jeho podivínské chování děsí, zároveň ji to k němu přitahuje a chce zjistit, co za tím vězí. Současně se začínají dít zvláštní věci, které naznačují, že je jim v patách někdo, kdo má stejné schopnosti jako oni sami… Podaří se jim najít bílý dům? Nebo už je pro ně příliš pozdě? Druhý díl napínavé série Temné vize.


Další z mnoha knih od autorky L. J. Smith. Tentokrát je kniha ze série Temné vize, ale autorka je spíše známá svou sérií Upíří Deníky.

Kniha plynule navazuje na předchozí díl. Všech pět teenagerů - Kaitlyn, Rob, Lewis, Anna a Gabriel - utíkají z Institutu a snaží se najít ostrov, o kterém se jim zdají společné sny. Problém je v tom, že ani jeden z nich nemá ponětí, kde se tento ostrov může nacházet.

A jakoby to nestačilo, tak se jim pan Z. snaží co nejvíce znepříjemnit cestu. Do cesty jim snaží nastražit co nejvíce překážek a doufá, že je zastaví dřív, než najdou bílý dům a ostrov.

Všichni doufají, že jim lidé z domu pomohou a zachrání je před panem Zetesem. Ale opravdu to lidé z ostrova dokážou? Jsou schopní zlomit telepatické spojení, aniž by kvůli tomu musel někdo zemřít?

Z postav jsem si nejvíce oblíbila Kaitlyn. Obdivuju její nadání kreslit a  její dar mě zaujal ze všeho nejvíce. A moje druhá nejoblíbenější postava je Gabriel ikdyž se chová jako ten nejlepší a všechny od sebe odhání...Také i jeho schopnost je velice zajímavá a nejmíň "prozkoumaná".

První díl byl zaměřen na život v Institutu a tento je pro změnu zaměřen na útěk a hledání nějakých nápověd, které by odhalily, kde by se asi mohl dům nacházet.

Celý průběh knihy mě velice překvapil. Nejvíce mě ale zarazil konec knihy. Vůbec jsem to nečekala a za to má u mě kniha velké plus.

Musím se přiznat, že jsem od knihy čekala více akce. Přeci jen byli na útěku a bojovali o přežití. Ale kapitoly se mi zdály docela osekané, kde jsem se chtěla zase něco dozvědět a šup, už jsem na jiném místě a v jinou dobu, ale nevadí..

Obálka tohoto dílu, je stejná jako toho předchozího, ale tentokrát má barvu zeleno-modrou. Barva obálky se mi hodně líbí a kdo ví, jaká bude barva u příštího dílu?

Ikdyž se mi tento díl zdál o něco lepší než ten předchozí, tak jsem se rozhodla, že dám stejný počet hvězdiček jako u minulého dílu, což jsou 4 hvězdičky.

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Fragment.

You Might Also Like

0 komentářů