Recenze: Polibek nesmrtelnosti

By 0:00

Název: Krvavá romance - Polibek nesmrtelnosti
Autorka: Alice Moon
Rok vydání: 04/2012
Počet stran: 248
Nakladatelství: Fragment
Česká anotace: Jako by nestačilo, že je Sára osamělá a nemá mnoho přátel, neustále ji navíc pronásledují hororové sny. Když na začátku školního roku nastoupí do Sářiny třídy nový kluk Dustin, její život se převrátí naruby. K tajemnému spolužákovi ji něco nevysvětlitelně přitahuje. Zdá se jí, že je spojuje jakési neznámé, velmi silné pouto. Sářina jediná kamarádka May se jí však snaží Dustina rozmluvit. Co před Sárou skrývá? Kdo je záhadný Dustin a jaké je jeho tajemství?

~~~
 
Sára je mladá dívka, která se přestěhovala s matkou do malého městečka Rapids. Zde začali žít poklidný život a Sára si tu našla kamarádku Mayu, ale stále byla spíše uzavřená do sebe a moc se neprojevovala. Na začátku nového školního roku se na škole objeví nový kluk Dustin. Je přitažlivý a velmi pohledný a proto se není čemu divit, že i Sára se do něj zakoukala a nyní se snaží zjistit o něm víc. Dustin má však plno tajemství, které musí zůstat skryty. Jak to celé dopadne?

Nečekala jsem od této knihy hodně, protože mě anotace nelákala, ale nikdy bych neřekla, že mě to až tak zklame. Pro mě to byl největší propadák tohoto roku. Dokonce jsem přeskakovala strany, protože jsem už na to neměla nervy.

Kniha je tenká, ale když vás něco nebaví, tak se to vleče strašně pomalu. Možná za to může i autorčin styl psaní. Pro mě byl nezáživný. Autorka se snažila dodat příběhu tajemno (což se jí nepovedlo) a použila jako hlavní postavu dnes už né moc oblíbené upíry. V knize jsem nenašla nic, čeho bych se mohla chytit a toužila bych se dozvědět víc.

Nevím, zda jsem to tak viděla jen já, ale zdálo se mi, že autorka asi chtěla udržet v tajnosti, že je Dustin upír, ale myslím si, že každému chytrému a dobře vidícímu člověku to bylo hned jasné. Ale tak už z anotace plyne, že to asi tak bude...

Ještě jsem se nezmínila o obálce. Nelíbí se mi. Je přímo příšerná. No a musím souhlasit s Bailey, která řekla, že ta holka vypadá jako po alergické reakci :D

Osoby byli nudné, bez šťávy. Neměli žádný zajímavý charakter. Dustin se choval velmi zvláštně a hu ho zrovna v lásce neměla. A Sára? Ta mi už vůbec nesedla. Jako by říkala: Á já jsem tady! Rychle mě pojďte všichni litovat. No hrůza.

O co vlastně šlo? No tak zkráceně. Ona ho chce. On ji taky, ale nemůže s ní být. Toť celá pointa. Ano ohraný děj co? Tolik trapných momentů tam bylo, až jsem se ke konci válela na zemi smíchy.

Nechci tu jen kritizovat. Věřte mi, ráda bych tu pěla chválu, ale nejde to. Pročetla jsem už spousty negativních recenzí na tuto knihu ale v každé byl aspoň odstavec nějakého pozitiva (no jen někde :D) Nerada bych vás ale od této knihy odrazovala, ba naopak. Zkuste jí dát šanci a neřiďte se podle ostatních. Třeba zrovna vás bude bavit! Jen malá rada: Sami si ji nekupujte, ale kdyby se někde objevila v soutěži a vy ji zrovna vyhráli, tak toho nelitujte...:)

Ani tu pořádně nedokáži sepsat všechny pocity. Jsem z té knihy zmatená a nevím, co si mám o ní pořádně myslet a proto mě omluvte za tak krátkou recenzi. Původně jsem chtěla dát vyšší hodnocení, ale jelikož jsem zákeřná a nemilosrdná uděluji jen malé 2 hvězdičky...

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Fragment.
Knihu můžete koupit také na arara.cz.

Natt

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Asi jsem divná. Podle toho, jak pročítám recenze, jsem asi jediná, komu se ta knížka opravdu líbila. možná je to tím, že jsem předtím četla pouze Stmívání, ale mě opravdu zaujala.

    OdpovědětVymazat