Lovkyně snů (Lisa McMann)

By 18:47



Anotace: Sedmnáctiletou Janie už nebaví, že se stále propadá ostatním lidem do snů, zejména pokud ten, komu se zdají, někam padá, ocitá se na veřejnosti nahý nebo sní o svých erotických tužbách. Janie se nemůže nikomu svěřit - neuvěřili by jí a mysleli by si, že je blázen. A tak žije se svou schopností jako s nechtěným prokletím, které neumí ovládat. Pak se jednou propadne do noční můry, z níž jí ztuhne krev v žilách. Poprvé není v něčí zvrácené duši jen pozorovatelem, ale i účastníkem...



Můj názor: Kniha se  mi opravdu líbila. Měla originální námět, který byl sepsán do deníčkové formy. Kniha se čte velmi lehce a já jsem ji měla přečtenou zhruba za dvě hodiny. Je to taková oddechovka u které si příjemně zkrátíte čas a pobavíte se u ní. Hlavní hrdinka mi byla moc sympatická.
Janie je sedmnáctiletá dívka, která žije ve velmi chudé rodině a její matka je alkoholička. Na všechno si musí vydělávat sama v seniorském domově. Myslíte si, že je to zcela obyčejná dívka? Tak to se mýlíte. Když někdo poblíž Janie spí, probadne se mu do snu a není nijak schopná se z tama dostat, nebo mu zabránit.
Ze začátku mi dělalo problém se do příběhu vžít. Autorka nás seznamovala s Jannie a skákala od jednoho roku ke druhém a já jsem tak trošku byla dezorientovaná.
Ještě jsem nějak nestačila postřehnout, kdy se dala dohromady s Cabelem. Také mi tam vadilo, jak se tam hádali. Bylo toho už na mě příliš.
Konec knihy se mi líbil. Byl pěkně napsaný a vás pěkně naláká na další díl, který už vyšel. Po přečtení této knihy jsem začala uvažovat, že si ji pořídím domů.

Omlouvám se za kratičké hodnocení. I když už mám od školy pokoj, tak zase začali domácí venkovní práce, takže nejsem celé dny doma :D

Hodnocení: 87 %



Natt

You Might Also Like

0 komentářů