Knihy za květen - Natt

By 16:44

Musím říct, že ten měsíc strašně utekl. Za měsíc květen mi přibylo v knihovně hoodně knih a z toho 2 bych nejradši neměla...Snažila jsem se šetřit, jenže přišly slevy a na toto slůvko já slyším :D No nebudu tady dál žvanit a pusťme se do toho..







        ~~~


Začnu knihou Polibek pro Annu, kterou jsem právě včera dočetla a jsem z ní opravdu uchvácená. Knihu jsem si zamilovala. Byla zábavná a všechny postavy na mě působily přátelsky ale co je hlavní, příběh se odehrával v mém oblíbeném městě lásky. V Paříži..
Divergenci už mám také přelouskanou, ale jak už tady psala Kels, tak i já nechápu proč ji všichni tak do nebe zvedají. Ano líbila se mi a bavila, ale na 100 % ji nevidím.
No ještě jsem se tady nezmínila, že obě knihy jsem si koupila na Albatrosu kde byli 25 % slevy a poštovné zadarmo.


Tyhle tři knihy jsem si koupila v knižním bazaru, který pořádala Lady McFly. Ani jsem neváhala a rovnou jsem si vzala Leviatan, Les rukou a zubů a k tomu Miluji tě, Beth Cooperová. Rozhodně jsem tím nějakou tu 50 ušetřila a navíc Leviho a Les jsem chtěla strašně dlouho a konečně se ke mně dostal.
Upřímně doufám, že jsem Lady moc neotravovala :D a kdyby jo tak se moc omlouvám, ale většinou jsem hrozně nerozhodná.


Tomu určitě neuvěříte! Já vyhrála a dokonce 2x v jednom měsíci. Ještě teď se z toho vzpamatovávám a jsem opravdu nadšená. Jen tak jsem se poflakovala na fb a v tom jsem si všimla že mé jméno je na stránkách buxu a zářila jsem v tu chvíli štěstím, protože jsem vyhrála knihu, kterou bych si koupila nejspíš za dlouhou dobu. No a  co že je to za knihu? :D Dcera kostí a dýmu. (Nechápu jak jsme mohli s Kelsí vyhrát obě)
No a další překvapení bylo, když jsem vyhrála u Syki v jejím májovém hopu první místo a tím pádem mi domů došly dvě velké Billy zarážky.


No a na konec se dostáváme k recenzím výtiskům, které jsou tentokrát 4. Paranormálové 2 a Theodora mám od nakladatelství Fortuna Libri. Gjorky mám od nakladatelství Krigl a kdo ještě nečetl mou recenzi, tak tato kniha je od české autorky a rozhodně stojí za přečtení. No a jako poslední na řadu přichází Polibek Nesmrtelnosti, který je od Fragmentu a právě ho čtu. Zatím je to opravdu nezajímavá kniha. Všem nakladatelstvím moc děkuji!

                                          ~~~
Červen bude o něco bídnější. 15. července mám narozeniny a dárek od Kelsí a Bailey dostanu už 28. června kdy končí škola. Samozřejmě, že už vím co to bude ale vše tady dám až v červenci :P Jsem zlá coo?
Od rodičů bych měla překvapivě také dostat knihy, protože sestře se kupoval mobil a tak mě nechala mamka si něco vybrat, ale ještě nevím kdy mi je objednají :D
No tak příští měsíc! Ahooj...:))

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Gjorky jsem četl a moc se mi to líbilo. Koukám, že ti konec taky přišel uspěchaný.

    OdpovědětVymazat
  2. Super knihy!! K výhrám moc gratuluju :) Já zatím vyhrála jen 2krát :( Ale aspoň něco!! :D Však není všem dnům konec :-)) Les mám doma, četla jsem ho, ale už si ho nepamatuju, ale o prázkách určo přečtu znova :)) A polibek pro Annu bych si taky chtěla moc přečíst :)

    OdpovědětVymazat