Knihy za květen - Kelsí

By 14:22

Taky vám to tak rychle letí? Já se ani nenadála a je tu nový měsíc. Což znamená jediné. Ukázat vám knihy, které mi za květen přibyly v knihovničce.
Na úvod bych chtěla říct, že jich je tentokrát opravdu málo, víte, já se snažila šetřit na novinky, které vyjdou během prázdnin. No, konec keců..













~~~
Tento měsíc jsem si koupila knihy dvě. Divergenci a Polibek pro Annu od úžasného nakladatelství CooBoo, které se teď s opravdu rozjelo. Knihy jsem si koupila v akci. Na Divergenci jsem měla 25% slevu a na Annu taktéž 25% ale tady jsem nemusela platit ani poštovné.
Divergenci už mám přečtenou. Nemůžu říct, že by se mi kniha nelíbila, je fajn, ale na druhou stranu zas nechápu, proč ji každý tak vyzdvihuje. Nic proti, ale mě zase až tak světoborná nepřijde. Ode mě si vysloužila 4,5 hvězdičky. Něco mi tam prostě chybělo, ale co, se těžko vyjadřuje.
Annu jsem měla v plánu přečíst tento týden, ale nakonec jsem se rozhodla, že s ní počkám na prosluněnou pláž v Itálii. Myslím, že tam si ji užiji více, než doma, kde za okny jen prší a prší.

~~~

A anoo, opět jsem vyhrála. Ani nevíte, jak jsem nadšená. Musím přiznat, že jsem ani nečekala, že bych mohla něco vyhrát, přeci jen, těch výher bylo v poslední době celkem dost. O to bylo moje překvapení větší, když jsem rozklikla facebook a viděla na stránkách bux.cz, že jsem vyhrála knihu Dcera kostí a dýmu. Knihu jsem si chtěla pořídit, ale takhle brzo určitě ne. Nebýt výhry, tak ji mám doma asi až na Vánoce:D Knihy se ale zároveň trochu bojím, protože recenze na ni jsou rozporuplné.

~~~

No a nakonec recenzáky. Tento měsíc jsem si vyžádala pouze dva a to od nakladatelství Fragment. Tímto ještě jednou děkuji.
Plavba Jitřního poutníka a Poslední bitva. Moje sbírka Narnie už je téměř úplná.Už mi chybí pouze stříbrná židle, tak doufám, že si ji co nevidět pořídím.

~~~

Každopádně, v červnu by toho už mělo být víc. Sice si asi nic nekoupím, ale mám narozeniny. Jo, vždycky jsem chtěla mít narozeniny 30. června :/ I když rodině jsem si řekla o něco jiného, než o knihy, od Natt a Bailey se určitě nějaká ta knížečka najde. A já vím, které to budou, ale vám to neprozradím. A od ségry taky bude nějaký ten knižní dáreček. No, a na cestě už je také pár recenzáků od úžasných nakladatelsví.
Mějte se, opět za měsíc!:)

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Moc hezké přírustky :).
    Z výše zmíněných jsem četla a mám doma jenom Divergenci, ta ale byla skvělá. Ostatní bych si minimálně ráda přečetla :)).

    OdpovědětVymazat
  2. Na Divergenci už se těším, zrovna teď mi přišla :-D.

    OdpovědětVymazat