Knihy za květen - Bailey

By 21:52

(Drakova přísaha sem nepatří, omlouvám se)
 











Za námi je další měsíc, tentokrát květen. 
Koupila jsem si jenom dvě knihy a tři knihy jsem dostala ke zrecenzování. 

~~~



Knihu Impérium Černé a Zlaté jsem dostala jako recenzák od nakladatesltví Zonner Press a tímto bych chtěla tomuto nakladatelství poděkovat.





 


Temné vize - Posedlost, Krásní mrtví - Summer jsou další recenzáky. Tentokrát od nakladatelství Fragment. Ještě jednou děkuju za poskytnutí recenzních výtisků.







Tyto knihy - Divergence a Polibek pro Annu - jsem si koupila na albatrosmedia.cz, když měli 25% slevu. Jsem opravdu ráda, že mám tyto knihy doma.:)) Snad se k nim co nejdříve dostanu.






A POZOR!!!!
Na stránkách nakladatelství Fragment probíhala soutěž o tričko Inheritance a hádejte, co se stalo! Já jsem ho vyhrála!! Jsem z toho nadšená ještě teď, že jsem něco vyhrála. A když budu číst nějakou knihu ze série Odkaz dračích jezdců, tak budu mít toto tričko na sobě.:))





Tak, a jsme u konce. Uvidíme se zase na konci června!:)

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Jsemm zvědavý jak se ti bude Impérium líbit. :) Těším se na Pád Vážky.

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní tituly :) a to tričko ti závidím :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. To tričko se mi líbí! :D
    Ze seznamu jsem četla akorát Divergenci (a tu Drakovu přísahu), ale uvažuju o Polibku pro Annu, když jsou z toho všichni tak na větvi... :D

    OdpovědětVymazat