Intriky (Anna Godbersen)

By 15:08

IntrikyAnotace: Život v přepychu. Pravá láska. Falešní přátelé. Skandální pomluvy. Vítejte zpátky na Manhattanu v roce 1899. Půvabné dívky v krásných šatech, které se baví až do svítání na večírcích, neodolatelní mladíci s uličnickým úsměvem a nebezpečnými úmysly. Drobné lži, temná tajemství a skandální vztahy. Takový je Manhattan roku 1899… Jak kolují zvěsti o předčasné smrti nejzářivější newyorské hvězdy Elizabeth Hollandové, všechny oči se upírají na její nejbližší: na sestru Dianu, jedinou naději rodiny na záchranu; na Henryho Schoonmakera, živel, který Elizabeth nezkrotila; na Penelopu Hayesovou, jež se chystá přivlastnit si vše, co po její nejlepší přítelkyni zůstalo; dokonce i na Elizabethinu bývalou komornou Linu Broudovou, která pochopí, že i když jsou peníze a původ důležité, pomluvy mají mnohem větší váhu. Nic není nebezpečnější než skandál… nebo cennější než tajemství.

~~~

Můj názor: Intriky jsem dotala už na Vánoce od Natt a vím, že jednou, myslím o vánočních prázdninách jsem se už pokoušela tuhle knihu číst, ale z nějakého nepochopitelného důvodu jsem knihu odložila. No a zhruba před třemi týdny, když jsem v sobotu vstala a došla před knihovnu a v hlavě mi nějaký hlásek našeptával ať začnu číst právě Intriky. No, tak jsem si je vzala a začala číst.
Na začátek musím říct, že teď opravdu nechápu, co mě před tím nutilo knihu odložit, ale asi jsem na ni zkrátka neměla náladu.
Hned od začátku jsem se do knihy začetla a já četla a četla a Manhattanu roku 1899 se mi opět dostala pod kůži.
Jak už jistě většina z vás ví, moje oblíbená postavy jsou Di a Henry. Tyhle dva mají přesně ty povahy, které já na knižních hrdinech miluji, takže mi oba hned padli do oka. Zbytek zrovna moc nemusím. Asi mi z toho prostředí knihy hráblo, ale skoro z každého v téhle knize cítím faleš a přetvářku. Lina a Penelopa jsou jasné. Tyhle dvě jsou elita mezi lhářkami. Elizabeth a Will mi nesedly už od začátku, ale zatímco Elizabeth ještě nějak v knize překousnu, Will ze srdce nesnáším a to, co se mu stalo mě nijak neranilo a autorka za to má u mě plus.
Čím si to u mě ale pohnojila je určitá věc, která se odehrála mezi Henrym a Penelopou. Já prostě vidím Henryho s Di, jejich láska nejde přehlédnout a nakonec je rozdělí taková pitomost, co Penelopa považuje za naprostou genialitu..
Tahle kniha byla pro mě po všech těch upířích a ostatních havětích příjemná oddechovka, tento díl se mi dokonce možná líbil více než první a já už se neskutečně těším na Závist!:)) Tak snad nezklame.
Myslím, že o úžasných obálkách ani mluvit nemusím, ale co bych tady chtěla ještě zmínit, jsou kapitoly. V knize se střídá hodně pohledů, ale nebyla jsem z toho vůbec zmatená, což se u většiny knih s takovýmhle množství pohledů stává. A také se mi líbí netypické začátky kapitol. Kapitoly vždy začínají nějakým úryvkem z knih, či dopisem, vzkazem atd.
A ještě bych chtěla zmínit, že na začátku se vždy dozvíme, co se stalo a autorka se pak vrací ke všemu, co téhle události předcházelo.

Hodnocení: 96%

Kelsí

You Might Also Like

0 komentářů