Čtení na slepo (2)

By 17:17

Projekt, který pořádá Luc.


Kelsí
Random mi na červen vylosoval číslo sedm, což jsou.. Vlny zmítané smrtí. Nemůžu říct, že jsem zklamaná, na knihu se docela těším, jen doufám, že Mary už zklidnila své divné, ubrečené hormony. Kniha je koupena před nedávnem, na konci dubna, když jsem byla v Praze. Já měla v plánu dočíst knížky, co se mi doma "válí" ještě od Vánoc. Ale, snad stihnu v červnu oboje. Vánoční kupka se pomalu, ale jistě zmenšuje. :)

Natt
Je začátek nového měsíce a my se tu opět setkáváme u projektu Čtení na slepo. Musím říct, že červen se mi stal osudným. Random mi vylosoval číslo 12 a ti kdo mě mají v přátelích na GR, jistě ví, že to vyšlo na knihu Dcera kostí a dýmu, na kterou nemám ale vůbec chuť. Knihu jsem vyhrála v soutěži na buxu.cz a je u mě doma teprve poměrně krátký čas narozíl od ostatních knih. No snad mě mile překvapí..:))

Bailey
Na měsíc červen mi random vybral knihu, která je na mém GR seznamu pod číslem 5. Je to kniha Nick a Norah: Až do ochraptění. Na tuto knihu jsem četla jak dobré, tak i špatné ohlasy, tak uvidíme co se z toho vyklube.:) Také bych měla zmínit, že jsem tuto knihu vyhrála u nakladatelství CooBoo.

You Might Also Like

0 komentářů