Železný král (Julie Kawaga)

By 15:05


Železný král 1Anotace: První díl skvěle hodnocené „young adult“ série s nádechem fantasy. Život šestnáctileté Meghan Chaseové se převrátí naruby, když se dozví, že jejího malého bratra unesly podivné bytosti do kouzelné země Férie. Během záchranné mise se ukáže, že Meghan je dcerou mocného Letního krále a ona samotná je pro mnoho obyvatel říše cennou trofejí. Ve snaze najít bratra se spojí s Ashem, zimním princem a svým nepřítelem, jehož chladná krása, statečnost a skrývaná zranitelnost jsou Meghan čím dál méně lhostejné…



 ~~~
Můj názor: Jakmile jsem zjistila, že kniha vyjde v ČR, byla jsem štěstím bez sebe. Obálka i anotace slibovaly úžasný příběh a musím říct, že mě ani trochu nezklamal.
Knihu jsem ale začala číst s odstupem, protože jsem se bála, že se můžu spálit tak jako s Andělami noci. Naštěstí jsem se nezklamala a kniha možná i kvůli odstupu byla ještě lepší!:) Absolutně předčila všechny moje očekávání a já jsem ráda, že ji vlastním.
Je to totiž úžasný příběh a někomu by kniha mohla připadat jako pohádka, ale mě se líbila.
Příběh vám tady přibližovat nebudu, protože stojí za to si knihu přečíst, aniž byste věděli, "o co go".
Megan, hlavní hrdinka mi do oka moc nepadla, ale alespoň jsem se díky jejímu naivnímu chování bavila. Nojo, pitomá holčička, co si myslí, že ji bude pořád někdo chránit.
Naopak Ashe jsem si doslova zamilovala a nevím, nevím, jak to bude snášet Jace a Archer. A i když Puka jsem si neoblíbila, je mi upřímně líto, co se mu v knize stalo.
Nad některými zvraty, co se v knize staly jsem jen kroutila hlavou a nevěřícně zírala do knihy.
Musím také pochválit nakladatelství, že nechalo originální obálku. Trochu mě štve ten modrý bok knihy, ale co se dá dělat..
Kniha je strašně čtivá a opravdu ji všem doporučuji. Kniha za to opravdu stojí, takže neváhejte, kupte si ji!
Chrmm.. a co řeknu na konec? Asi jsem nějaká ujetá, nebo co, ale Grima si představuji jako svého - skoro perského - kocoura Chlupáče. Nesmějte se mi. Já za to nemůžu ale já v Grimovi vážně vidím černého kocoura s neskutečně dlouhými chlupy a huňatým ocasem. Jsem magor, já vím.
Na druhý díl se neskutečně těším, snad vyjde co nejdříve.

Hodnocení: 97%


Kelsí

You Might Also Like

0 komentářů