Velikost L (Meg Cabot)

By 17:04


Anotace: Heather Wellsová válí! Tady přinejmenším ještě před nedávnem válela. To bylo ovšem předtím, než se musela vzdát života popové hvězdy a přibrala tak, že teď nosí šaty o jednu či dvě konfekční velikosti větší – a než přišla o přítele, o smlouvu s nahrávací společností a o celoživotní úspory (její máti totiž sebrala peníze a zmizela s nimi do Argentiny). Teď jsou slavné dny plné nekonečného vystupování po nákupních střediscích už minulostí a Heather je naprosto spokojená s tím, že teď chodí v šatech velikosti L (což je velikost, jakou nosí většina Američanek!), i se svou novou prací, místem zástupkyně vedoucí koleje jedné z nejprestižnějších univerzit v New Yorku. Jednoho dne je však na dně jedné z výtahových šachet v budově koleje nalezena mrtvá studentka.

~~~
Můj názor: Po velmi vysokém a kladném hodnocení od Kelsí jsem se také vrhla na Velikost L. Na rozdíl od ní jsem od Meg četla více knih a tak jsem předpokládala, že tato kniha mě zaujme a bude skvělá. Meg Cabot je opravdu úžasná autorka. Každého čtenáře (nazáleží na věku!) od ní knihy budou bavit.
Nevím zda má cenu vám sdělovat o čem kniha vůbec je. Ale tak pokusím se o krátké shrnutí. Hlavní hrdinka, bývalá popová hvězda Heather nyní pracuje jako zástupkyně ve studentském domově. Bydlí u Coopera, bratra svého bývalého přítele, do kterého se ihned zamilovala. Na škole se začnou dít podivné věci a během jednoho týdne zemřou ve výtahové šachtě dvě slušné (zdůrazňuji slušné!) dívky. Všichni mají za to, že surfvaly na výtahu, ale nic tomu zatím nenasvědčuje. Jak se zdá, policie celou záležitost uzavřeli, aniž by ji nějak důkladně prošetřili a tak se Heather rozhodne pátrat na vlastní pěst.
Tato kniha je opravdu oddechovka s kapkou napětí, která se čte sama. Musím říct, že Heather je sympatická hrdinka, která si stojí za svým. Jako druhou postavu v příběhu jsem si oblíbila Coopra. No jo, proč já vždycky někoho takového.
U příběhu se také hodně nasmějete a je tam pár takových speciálních momentů :D Zápletka byla dobře promyslená a Meg nám rozhodně nechtěla nic jen tak prozradit. Je to takový typ knihy, kde vás to nutí přemýšlet. Jak už jste si mohli všimnou, já mám právě takovéto knihy ráda.
Když jsem začala knihu číst, zaujaly mě na začátku kapitol kratičké texty písní, které celou knihu zpestřili a mě se tento nápad zalíbil. Co stojí ještě za zmínku je konec, protože tam sama autorka vám něco sdělí.
Obálka se mi moc líbí. Je jednoduchá, ale přitom originální a pěkná. Druhý díl už na mě čeká, ale vrhnu se na něj až někdy příště. Ještě jsem se chtěla o něčem zmínit. Oba dva díly jsem si koupila v Levných knihách, kde byli v měkké vazbě a zjistila jsem, že Na velikosti nezáleží je v tvrdé vazbě a právě jsem se docela zděsila jak mi půjdou tyto knihy vedle sebe..:D

Hodnocení: 82 %

Natt

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Všechny tři knížky máme doma a už se na ně těším :)

    OdpovědětVymazat