Údolí: Katastrofa - Sezóna 1 (Krystyna Kuhn)

By 21:43

Anotace: Druhý díl úspěšného románu pro mládež, německé autorky Krystyny Kuhn,je opět poutavý a místy strašidelný příběh, který nebude šetřit nečekanými zvraty a dobrodružstvím, z něhož dýchá tajemno. Nováčci na Grace College se již dobře zabydleli. Spojuje je mimo jiné i smrt jedné ze studentek, z níž se vyklubala vražda… Nyní se dostává do popředí další z hlavních hrdinek, Katie, a dozvíme se tak něco více o její minulosti. Stejně jako Julia, i ona v sobě nese jedno veliké, strašné tajemství…I na konci tohoto dílu nás opustí dva hrdinové příběhu. Nepředbíhejme ale a nehledejme hned na počátku naši známou tabulku se jmény mrtvých…

~~~

Můj názor: Katastrofu jsem si koupila v Praze v Neoluxoru. Na knihu jsem měla spadeno už od té doby, co jsem dočetla první díl. A koupi nelituji, v žádném případě!
Do Katastrofy jsem se hned začetla, je to příjemné čtení, plné zajímavých zvratů. Bohužel jsem ji musela zanedlouho odložit, protože volala povinná četba. Ale tu jsem zdárně přežila a tak dočtení Katastrofy nic nebránilo.
Musím říct, že takovou pecku jsem od ní nečekala. Příběh je zamotanější, zajímavější a dozvídáme se zde překvapivé pravdy.
Asi bych vám tady mohla říct něco krátce o příběhu, ale já nechci. A vy také ne, tomu věřte. Vím, že bych vám tu naspoilerovala každičký detail knihy a já nechci kazit ten úžasný pocit, kdy knihu čtete a dozvídáte se příběh.
Co mi ale trošku přišlo klišé, byla Katiina maminka v oné výpravě kdy se ztratilo osm studentů. Ono by to nebylo zas tak divné, ale jelikož tam byl také Juliin tatínek, už to tak působí.
A co mi vadilo? Je to můj osobní problém, ale jelikož jsem si v prvním díle oblíbila Chrise, tak mi vadilo jeho chování. Ty jeho nálady, mi doslova pily krev a já jen doufám, že časem vymizí.

Hodnocení: 98%

Kelsí

You Might Also Like

2 komentářů