Tweety s city (Elizabeth Rudnick)

By 9:25

Anotace: Claire nemůže uvěřit, že si ji na Twitteru našel její vysněný kluk. Myslela si, že si jí nikdy ani nevšimne, ale jak se zdá, rozumí jí líp než kdokoliv jiný. Twittersmír je ale záhadné místo, kde se občas přátelé chovají jinak než v reálném světě. A aby toho nebylo málo, Claire si uvědomí, že je zamilovaná do úplně posledního kluka, který kdy připadal v úvahu…







~~~



Můj názor: Už to píšu asi po desáté, ale nevadí. Knížku jsem si objednala na albatrosu, když tam měli na Den knih slevy.
Nemůžu říct, že bych koupi litovala, ba naopak, jsem ráda, že knihu vlastním. Je to zase něco jiného, takové příjemné, oddechové čtení.
Ono, asi nemá cenu vám tady nějak popisovat příběh, abych pravdu řekla, asi bych vám celý příběh naspoilerovala, takže raději mlčím.
Kniha se liší hlavně tím, že je napsaná v tweetech, e-mailech a sem tam nějaký ten blog. Tweety mi přišly jako zábavný a originální nápad. Já například na Twitter nechodím, ani ho nemám založený, takže jsem pomocí této knihy mohla nakouknout do tajů této sociální sítě.
A obálka? Je úžasná! Je taková jednoduchá v příjemných tlumených barvách. A ty já ráda. I když je to paperback, které já nemusím, ale tahle kniha ho má kvalitní, takže mi to kupodivu ani nevadilo.
Co mě na knize ale zklamalo, byl konec. Ke knize mi nějak neseděl, přišel mi ohrátý a tak nějak divný, nevím, jak bych tyto své smíšené pocity z konce popsala.
Nebýt konce, neváhám, a dám plný počet, ale kvůli konci musím o stupeň ubrat.

Hodnocení: 86%

Kelsí

You Might Also Like

2 komentářů

  1. U téhle knihy pořád váhám...líbí se mi ty tweety a tak, držela jsem ji v knihkupectví a rozhodovala se, ale pak jsem ji tam nechala chudinku samotnou ;) Ale když říkáš, že je dobrá, tak se pro ni asi vrátím :DD

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle knihu budu muset brzy vyzkoušet. Autorka má rozhodně fantasii, vymyslet něco takového :)

    OdpovědětVymazat