Tweety s city (Elizabeth Rudnick)

By 18:46

Anotace: Claire nemůže uvěřit, že si ji na Twitteru našel její vysněný kluk. Myslela si, že si jí nikdy ani nevšimne, ale jak se zdá, rozumí jí líp než kdokoliv jiný. Twittersmír je ale záhadné místo, kde se občas přátelé chovají jinak než v reálném světě. A aby toho nebylo málo, Claire si uvědomí, že je zamilovaná do úplně posledního kluka, který kdy připadal v úvahu…







_________________________________


Můj názor: Tato kniha mě zaujala tím, že je napsaná v tweetech, mailech a blozích. Kdyby nebyla ve slevě, tak bych si ji koupila, až kdo ví kdy, ale teď ji mám doma!!:)
Obsah knihy? Pár přátel si píše přes twitter a jeden kluk přináší lidem své moudra přes blog. Víc vám k obsahu neřeknu:).
Autorka měla dobrý nápad napsat knihu tímto způsobem. Myslím, že je to originální nápad.
Děj knihy byl poutavý a docela vtipný, takže jsem měla knihu za odpoledne přečtenou. Sice jsem se občas v knize ztratila, když jsem se zapomněla podívat v jakém čase si kdo píše. Taky mi vadil konec knihy. Zdál se mi až moc předvídatelný, takový, jakým končí každá pohádka...
I když já Twitter nemám dokážu si živě představit, jak to tam musí vypadat. Třeba autorka napíše další knihu, tentokrát z jiné sociální sítě, například z Facebooku.:)
Hodnocení: 90%
Bailey

You Might Also Like

0 komentářů