Škola Noci 8 - Probuzená (P.C. Cast & Kristin Cast)

By 14:37

Anotace: Zoey a její strážce Stark se vrátili z onoho světa, ale nemají sílu ani chuť odjet z bezpečného, magií prostoupeného ostrova Skye a čelit dalším intrikám zlé velekněžky Neferet a nesmrtelného Kalony. Temnota však nespí, naopak získává na síle a chystá se příznivcům Světla zasadit další smrtící úder. A když v tulské Škole noci dojde k nejhorší možné tragédii, Zoey už se nemůže dál skrývat. Čeká ji kruté probuzení… Osmé pokračování veleúspěšné série.




~~~
Můj názor: Tuto knihu jsem začala číst zhruba před třemi měsíci. Potom jsem ji odložila, pak půjčila kamarádce a teď jsem se k ní zase dostala. Odložila jsem ji proto, že mě moc nelákala a pořád jsem se musela nutit číst. A proč ji čtu zrovna teď? Zapojila jsem se do projektu u Luc a random.cz mi vybralo knihu pod číslem 29 a to byla Škola noci. Tak alespoň už to mám za sebou, ne?:)
Kamarádka si knihu pochvalovala a pokaždé, když ji potkám, tak se ptá, kdy vyjde další díl. (Ještě štěstí, že se potkáváme většinou jenom v buse, jinak bych ji musela uškrtit.:))
Docela mi leze na nervy Zoey a všechny ty její myšlenky, jako by nestačilo, že je hned hlavní postava. Nejradši bych Zoey nakopala a poslala do nějaké školy pro psychycky narušené upíry.:)) Když už jsme u toho narušení...autorky už asi nebavilo, že Stevie Ray je jenom svatá červená upírka, proto se začíná (začala) měnit v lepší Zoey. Tak kdo ví, třeba se jí to povede...
Můžu vám prozradit, že i Kalona se úspěšně vrátil na zem. Neferet z toho byla docela nadšená a pak taky Kalona dostal patřičnou odměnu. (Kdo četl knihu, tak určitě ví, jakou:D)
Jak minulé díly tak i tento se odehrává na ŠN v Tulse. Tulsu si podle knihy představuju jako město plné kanálů, škol, krásných i obyčejných domů a za městem leží nádherná farma babičky Redbirtové. No, není to paráda?
Ale pozor! Kniha mě dokonce málem i rozbrečela, což je výkon. Ale zase jsem na autorky víc naštvaná, tak ať je ochraňuje magie.
Poslední dobou jsem si nějak oblíbila Rephaima. Sice je to "zrůda" (podle něho), ale chová se líp než "normální" upíři. Přeji mu jenom to nejlepší a doufám, že zůstane takový, jaký byl doteď.
Tak, a teď už mi nezbývá nic jiného, než čekat na další pokračování této veleúspěšné série.
Hodnocení: 28,5%
Bailey

You Might Also Like

0 komentářů