Recenze: Paranormálové 2 - Nikdo není bez viny

By 16:09

Název: Paranormálové 2 : Nikdo není bez viny
Autor: Kiersten Whiteová
Rok vydání: 2012
Počet stran: 352
Nakladatelství: Fortuna Libri
Česká anotace: V dalším dílu Paranormálů se opět setkáváme s Evií, která bude tentokrát kromě svých obvyklých problémů s vílami, upíry a Mezinárodní agenturou pro zadržování paranormálů řešit i problémy, které trápí spoustu dívek jejího věku. Podaří se jí se svými problémy poprat? A jak skloubí lásku k vodouchovi, školu a práci s paranormály? Stojí za útoky na Evii víly? A proč se ve městě objevují stále noví paranormálové a pozorují ji? I když jsou její rodinou přátelé a MAZP, zjistí Evie něco o svých rodičích? To vše se dozvíte ve druhém dílu s podtitulem Nikdo není bez viny. Paranormálové nabízí svět plný nebezpečí, ale i pevných přátelství. Prolínání nadpřirozeného a lidského světa rozhodně autorka neochudila o napětí a humor.

~~~
Na druhý díl knihy série Paranormálové jsem se hodně těšila a celkově to čekání bylo těžké, protože to rozpětí dnů které jsem musela vydržet bylo dost dlouhé. No a teď se mi konečně dostala do rukou.

Evie odešla ze střediska a začala žít normální život. Chodí do školy, pracuje v restauraci, s Leasem se vídá jen o víkendech a žije normální život. Jenže postupem času zjistí, že už ji to nebaví. Chybí jí její předchozí život, který byl plný akce a nebezpečí.

V tu správnou chvíli se objeví Raquel, která jí nabídne účast na dobrovolných misích v MAZP, které si může sama vybrat. Evie neváhá a tuto nabídku přijme a však snaží se toto rozhodnutí udržet v tajnosti před jejím přítelem, který s tím nesouhlasí. Jenže začnou se dít podivné věci. Na misích se objevují nové druhy paranormálů a to není zdaleka všechno...

Ihned jsem se pustila do čtení, a musím říct, že jsem od knihy spíše děje čekala něco jiného. Nemyslím tím, ale že se mi kniha nelíbila. Právě naopak byla skvělá.

Hodně lidem se první díl nelíbil a měli z něho takové rozpačité pocity ale mě zaujal a četl se s takovou lehkostí. Je to samozřejmě názor člověka, ale i tak to já nedokážu pochopit. Autorka umí vytvořit tak odlehčenou atmosféru a já jsem se hodně nasmála. Zejména poděkování bylo zábavné. (Víte že jsem nikdy v životě poděkování nečetla? :D Ale tady jsem se do něho pustila)

Nevím no. Čekala jsem trochu víc akce. Na začátku se nic nedělo a už jsem si říkala, že už se tam nic nestane. Musím přiznat, že jsem se trochu nudila.Naštěstí se poté vše změnila a kniha začínala nabírat na obrátkách a pěkně se to rozjelo. Další kapitoly byli úžasné, plné toho co všichni celý začátek knihy očekávali.

Víte co se stalo? Opět se tam zapletlo MAZP a tak jsem si mohli přečíst 4 nebezpečné mise a když jsem se na konci dozvěděla pointu a zápletku toho všeho jen jsem nevěřícně kývala hlavou.

Tento díl nám ale prozradil něco, co jsem se aspoň já toužila dozvědět, a tak jsem se dozvěděli hooodně zajímavých věcí. Například zjistíme něco o Evelyniném otci. Ano slyšíte dobře. Evie má otce a my máme čest se s ním v tomto dílu seznámit.

Nevím jestli jsem se o tom už zmiňovala, ale malé plus ode mě dostává autorka, za to, že se dokázala vyhnout milostnému trojúhelníku.

Láska mezi Evei a Leasem je krásná. Bylo pěkné si číst, jak se mají rádi a dokonce se zdá, že už se jim v životě nic strašného nemůže stát. Pohodová atmosféra panuje v celé knize a všechny postavy jsou velmi sympatické a tak se stalo, že se z tak usměvavého, vtipného a přátelského člověka vyklubal....nebudu říkat!

Konec byl jako vždy uzavřený jen v nás nechal spoustu nevyřešených otázek. Ani nevíte jak jsem napnutá. Jak je to možné? Pěkně mě v poděkování navnadila autorka. No prakticky nám tam nic k ději neřekla, ale svými poznámkami nám tam sdělila, že už se nemůže dočkat až nám v dalším díle něco poví. No a já jsem teď zvědavá co to asi tak bude.

Obálka? Tak ta se mi hodně líbí. Když se na oba díly podívám jak si tak vedle sebe sedí v knihovně, musím říct, že vypadají nádherně. Hodí se k sobě a já jsem ráda, že nakladatelství ponechává originální.

Určitě tuto knihu doporučuji a už se nemůžu dočkat dalšího dílu. Myslím si, že vás budou bavit a rádi se k ní budete vracet. Nenechte se odradit negativními recenzemi a zkuste si přečíst knihu sami a udělat si vlastní názor. Nad hodnocením jsem hodně dlouho přemýšlela a nemohla jsem se rozhodnout, no ale musím něco dát a přijde mi, že na plný počet to nemá, takže dávám  4 hvězdičky. (trošku jsem přimhouřila oko. Tato kniha se moc nezdařila, ale co, bude ještě jeden díl! )

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Fortuna Libri.

            Natt

You Might Also Like

0 komentářů