Recenze: Monster High - Můj soused Ghúl

By 14:10

Název: Monster High 2 - Můj soused Ghúl
Autor: Lisi Harrison
Rok vydání: 01/2012
Počet stran: 247
Nakladatelství: CooBoo

Česká anotace: Na Merstonovu střední chodí normální studenti, ale taky monstra a příšery neboli sabotéři obvyklých vlastností. Cleo byla královnou školy mezi SOVáky i normáky na celé Merstonově střední, ale teď na celé čáře vítězí Frankie a Melody. Cleo naštěstí dostane příležitost fotit pro Teen Vogue a všechno se zdá být zase v pořádku… dokud se ostatní SOVáci nerozhodnou vystoupit ve filmu, který má dokázat, že vlastně vůbec nejsou nebezpeční. A tohle jim má získat svobodu? Proboha, to je ale směšné! A hlavně nebezpečné…

__________________________________

Frankie Steinová se na konci prvního dílu, když přišla o hlavu, začala kamarádit s Melody. Začali spolu vymýšlet plán, jak ukázat normákům, že SOVáci nejsou nebezpeční, ale jsou skoro stejní jako normální lidé.

Frankie napadlo, že by mohli natočit video (film) se SOVákama o jejich životě a skrývání před normákama. Film bude točit Brett, bývalý přítel Beky. Všichni SOVáci s natáčením nadšeně souhlasí, až na Cleo. Ta má úplně jiné plány.

Cleo dostala nabídku fotit pro časopis Teen Vogue se svými šperky, které dostala od svého otce jako dědictví po tetě Nefertity. Cleo nadšeně souhlasí a chce, aby se s ní fotily i její kamarádky. Jenže Clawdine, Lala a Blue se zajímají jenom o video a Frankie. Co musí Cleo udělat aby se s ní kamarádky bavili tak, jako dřív?

Bývalá kamarádka Melody, Beka, jí vyhrožuje, že zveřejní jedno video, na kterém je Jackson. Proto musí Melody vymyslet nějaký plán jak jí to překazit a přitom neprozradit Frankie.

Kniha je popisovaná ze tří pohledů - Melody, Frankie a Cleo. Nejzajímavější mi přišlo vypravování Cleo, které je v knize nové. Sice se chovala jako nějaká nadřazená superstar, ale líbil se mi její dům:)). V knize se taky vyskytla krátká kapitola, kterou popisovat Billy, další SOVák.
Ani v této knize nechybí vtipné části. Ty jsou nejvíce u Frankie. Jak by řekla ona: Některé jsou vážně voltážový!:)
Tato kniha mi přišla o trochu lepší než ta předchozí. Vyskytovalo se tu více SOVáků a tím pádem jsem se o nich dozvěděla zase něco nového.

Autorka Lisi Harrison dokáže psát o tom stejném tématu pořád. To nám ukázala i u série Dívčí Parta. Zatím jsme u druhého dílu, tak kdo ví, kolik nás čeká ještě dílů... Autorce držím palce, ať jsou knihy pořád lepší a lepší.:))

Obálka knihy je zajímavá. Jako u předchozího dílu, tak i na tomto je lebka. Nadpis Monster High mi strašně připomíná High School Musical:)) Ke knize už nemám co dodat. Dlouho jsem nad hodnocením přemýšlela a rozhodla jsem se dát knize 4 hvězdičky.

Za možnost vyhrát recenzní výtisk téhle knihy děkuji nakladatelství CooBoo.
 Knihu můžete koupit také na arara.cz

Bailey

You Might Also Like

0 komentářů