Recenze: Dívčí parta

By 16:51

Název: Dívčí Parta - komiks
Autor: Lisi Harrison & Yishan Li
Rok vydání: 11/2011
Počet stran: 200
Nakladatelství: Alpress
Česká anotace: Claire se s rodiči přestěhovala do New Yorku a bydlí v domě otcova přítele. Jeho dcera Massie je stejně stará jako Claire a všichni očekávají, že se z nich stanou nejlepší kamarádky. Nemohou se víc mýlit. Na rozdíl od domýšlivé Massie je Claire hodná dívka a Massie dělá, co je v jejích silách, aby zmařila Claiřiny šance zapadnout do party.

 ~~~
Dívčí parta vychází v novém vydání, tentokrát jako komiks. Knihu napsala autorka Lisi Harrison a ilustrovala ji Yishan Li.

Massiina rodina je bohatá a tak se do jejich domu pro hosty nastěhuje rodina Lyonsových. Massie z toho není nadšená už proto, že kvůli nim musí vynechat den se svými nejlepšími kamarádkami a to může ohrozit její postavení ve společenském žebříčku.

Claire je z domu nadšená a těšila se, že bude s Massie kamarádka, ale naneštěstí se spletla. Massie má už od začátku narážky na její oblečení. Ale to není všechno! Potom řekla Massie Claire, že by se cítila trapně, kdyby jí Massie měla představit její kamarádky.

Claire je "venkovská" holka, která dojela do velkého města. Slíbila kamarádkám, že jim bude všechno psát a fotit. Ikdyž se Claire nechtěla přestěhovat, tak si dům, ve kterém měli bydlet, hned oblíbila. Také byla nadšená z toho, že už nebude muset jezdit do školy autobusem, ale autem s Massie.

Massie je úplný protiklad Claire. Má všechno, co si zamane. Obléká si jenom značkové oblečení podle poslední módy, stejně tak, jako její nejlepší kamarádky. Společně se svými kamarádkami chodí nakupovat a na kosmetiku.

Ikdyž Massiiny kamarádky ztrapňují Claire na každém rohu, tak chce být Claire pořád členkou jejich Módní policie. Co všechno je Claire schopná udělat, aby se dostala do party? Bude se s ní nakonec Massie bavit?

Knihu jsem měla zhruba za hodinu přečtenou. A ikdyž jsem četla normální knihu, tak jsem i u téhle byla občas překvapená, protože jsem si nepamatovala nějaké části. Dívčí partu jsem viděla také jako film a myslím si, že i ten se povedl.

Obálka knihy se mi hodně líbí. Jsou na ní všechny hlavní hrdinky a vypadají přesně tak, jak jsem si je představovala.

Když to tak vezmu, tak toto byl můj první komiks. (Když nepočítám Čtyřlístek.:)) Kniha se mi hodně líbila. Všechny ilustrace v knize mě okouzlily a splnily všechno, co jsem od knihy čekala.

Ikdyž kniha je černobílá (až na ty první stránky), myslím, že to vůbec nevadilo, ba naopak jsem si mohla domyslet, jak barevné oblečení má kdo na sobě.

Komiks bych určitě doporučila. Je to taková krátká oddechovka a čte se velmi rychle. Myslím, že jsem zmínila všechno, co jsem chtěla. (Omlouvám se, že je tato recenze tak krátká, ale už nevím, co bych napsala:)) Rozhodla jsem se, že dám knize 3 hvězdičky.

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Alpress.
Bailey

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Četla jsem všechny díly a i tento komiks :) Asi by se mi líbil víc v barevném provedení ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Knihy jsem nečetla, ale také viděla film. Docela mě překvapilo, že je komix černobílý - na první pohled bych to absolutně netipla. A i když ty píšeš, že ti to nevadilo, já bych ho tedy raději nebrala ... :)

    OdpovědětVymazat