Knihy za duben - Natt

By 16:23

Tento měsíc jsem si říkala, že už opravdu nic nekoupím, jenže znáte to..:D Volání knih zkrátka nejde odolat a tak jsem se pořádně rozšoupla.Většinu knih jsem si koupila z beletrie.eu, ale najde se tu i jedna z CooBoo a 4 recenzní výtisky od nakladatelství.Celkem mám deset knih a vy už jste určitě zvědaví, které jsou ty š'tastné, takže to tady nebudu zbytečně protahovat.

No, začnu tou úplně poslední knihou.Jak už jsem na fb. psala, byla jsem v sobotu v Brně a navštívila jsem na Vaňkovce knihkupectví. Nic jsem si nechtěla kupovat , jenže pak jsem tam uviděla knihu Eon: Znovuzrození dračího oka jen za 198 kč a tak jsem neodolala a vzala jsem si ji.

Další knihou na seznamu je Cinder.Nevím co k ní říct.Zaujala mě svou anotací a i když obálka mě příliš nepřitahovala, nakonec stejně tato kniha skončila u mě.

Železný král je kniha z balíčku od beletrie.eu.Na tuto knihu jsem se opravdu těšila, bohužel ještě jsem neměla příležitost si ji přečíst.

Znáte to, že když vám zbudou peníze a vy si něco objednáváte, musíte si ještě k tomu něco přihodit? :D Ano, to je i můj případ.No a vlastně tak jsem se dostala ke knize Nejsem sériový vrah.


Ááá..má milovaná série..Co bych si bez tvého třetího dílu počala? :D Ano, nevydržela bych to, a tak se mi tady vloudili Roztomilé malé lhářky - Dokonalé.


Tweety' s city jsem zkrátka musela mít.No a řekněte, jak bych jí mohla odolat v Den knih, když byla na Albatrosu se slevou? No nevyužijte toho...:D.Knihu už jsem přečetla a někdy příští týden můžete čekat hodnocení.


Tak a dostáváme se k recenzním výtiskům.Za tento měsíc jsem jich nasbírala čtyři .

Za Tessiu: Znovuzrozeni čarodějky děkuji nakladatelství Zoner Press a za komiks Pes Baskervillský děkuji nakladatelství Alpress.Obě recenze jsou již zveřejněny na blogu.

Za Morovou ránu a Hon na čarodějnice tentokrát děkuji nakladatleství Fragment. Morovou ránu mám již zdárně za sebou a myslím si, že celkem pozitivní recenzi můžete očekávat na blogu koncem tohoto týdne.

No jo tímto se s vámi pro dnešek loučím a uvidíme se tady zase příští měsíc.Jistě víte, že jsem strašně moc zvědavá, takže do komentářů se mi nemusíte bát pochlubit, co jste si vy pořídili..:)

P.S. Já jsem hrozná kopírka a to co udělá Kelsí nebo Bailey, to taky musím mít, takže i u mě se musí objevit fotka se všemi knihami :D




You Might Also Like

1 komentářů

  1. kruci... on už vyšel Král? A Cinder? Nééé... :D *rychle kontroluje, jestli se opravdu něco nenachází v její anorektické peněžence* :DD

    OdpovědětVymazat