Knihy za duben - Kelsí

By 15:01

Jak začít?:D Fotky jsou nafoceny se sněhulákem, to abychom si připomněly tu zimu, která tu před nedávnem ještě byla.. :DDD
No, jako každý měsíc jsem si říkala, že začnu šetřit, no.. moc se mi to nepovedlo:D Měla jsem svátek a to znamená co? Penízky!:D Nejprve jsem se rozšoupla v Praze, poté na CooBoo na nakonec na beletrie.eu. Ale já jsem se svým nákupem spokojená:D



No a co že jsem si to koupila v Praze?
Vlny zmítané smrtí - co k tomu dodat, neodolala jsem.Hned jak jsem je v Neoluxoru zahlédla, věděla jsem, že si je odtud odnesu. I když ta cena..
Údolí: Katastrofa - Sezóna 1 - pro tuto knihu jsem si šla cíleně. První díl mě zaujal a já jsem se do druhého chtěla pustit co nejdřív:)) I tenhle už je dočtený a musím říct, že tahle série je vážně něco!
Krásní - poslední kniha, kterou jsem si odtud dovezla.První jsem si chtěla koupit Čísla 2 - Chaos, ale nakonec jsem se rozhodla pro Krásné. Snad se knih brzy dostanu..


Dále jsem v dubnu neodolala akci na CooBoo a objednala si jednu knihu.
Tweety s city - knihu už jsem přečetla a někdy v týdnu můžete čekat hodnocení.. :))


A v pátek mi přišel balíček z beletrie.eu, který obsahoval:
Nejsem sériový vrah - zbylo mi pár drobných a tak jsem si chtěla ještě něco koupit. Moje oko zaujala tato kniha a teď je moje:D
Železný král - eeh, k tomu není co říct. Tuto knihu jsem si objednat prostě musela:D
Cinder - zajímavá anotace. To mě na tuto knihu nalákalo, tak jsem zvědavá, snad nezklame:)


Dále jsem si tento měsíc vyžádala 3 recenzáky. Princ Kaspian a Vstříc temnotě (Fragment) a Kouzlení (Fortuna Libri) Oběma nakladatelstvím děkuji za poskytnutí.













A ano, i tenhle měsíc jsemvyhrála. U Madde jsem vyhrála knihu Miluji tě, Beth Cooperová. Knížku už jsem četla a na blogu si můžete přečíst mé hodnocení:)



To je vše. Já se s váma loučím. Ahooj, na konci května:D

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Moc pěkné úlovky =)). Železného krále ti asi závidím nejvíce:-).

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné knihy!! :)
    Na to údolí jsem se koukala taky.. je to fakt dobrý? stojí to za přečtení??
    Jinak železný král - o tom jsem taky uvažovala. Nejsem sériový vrah - tu knihu mám taky a velmi se na ni těším :) a s tím sněhuláčkem jsou to krásné fotky♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:))
      Údolí za přečtení určitě stojí! Je to zas něco trochu jiného:)
      Kelsí

      Vymazat