Knihy za duben - Bailey

By 18:44



Za tento měsíc jsem nasbírala devět knížek, ale většina knih jsou recenzáky, takže moje peněženka zas tak moc neutrpěla:))

První a druhý díl Údolí - Hra a Katastrofa jsou recenzní výtisky od nakladatelství Deus. Ještě jednou děkuju!!:)
Zatím jsem stihla přečíst jenom Hru a musím říct, že tato série vypadá slibně.




Další tři recenzáky! Rudá pyramida je od nakladatelství Fragment. Knihu Monster High 2 jsem vyhrála v blogerských soubojích na CooBoo už někdy v lednu, ale kniha mi došla až teď. Komiks Dívčí parta je od nakladatelství Alpress. V knize jsem už někde ve čtvrtce. Děkuji nakladatelství Alpress, Fragment a CooBoo za poskytnutí recenzáků.





Knihy Rudá jako rubín, Tweety s city a Léto2 jsen si objednala na Albatrosu, když byl Den Knihy a slevy.:))  Tajný kruh mi dala mamka se slovy, že jí už minimálně rok zavazí ve skříni... Bohužel pro ni ji nahradila jiná kniha, neřeknu vám jaká, je to tajemství!!:)

A co vy?? Jaké knihy jste dostali, koupili, vyhráli nebo schováváte ve skříni?

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Wow, moc pěkné knihy. Není dívčí parta náhodou od Alpressu a ne od Fragmentu?

    OdpovědětVymazat
  2. Jo je, už jsem to opravila, díky za upozornění.:))

    OdpovědětVymazat