Čtení na slepo (1)

By 16:25

I my jsme se rozhodly zapojit do tohoto projektu od Luc. Více se dozvíte kliknutím na její jméno.

Kelsí
Pro měsíc květen mi random vybral číslo 5. Na GR je pod číslem tato kniha: Leviatan. Já jsem spokojená, protože tahle kniha mi doma leží už hodně dlouho a já ne a ne ji přečíst!:)) Teď mám konečně důvod.


Natt
Pro květen mi random vylosovalo číslo 10. No a na GR mi to hlasí, že to vyšlo na tuto knihu: Zemětřas. Já jsem docela ráda, protože tuto knihu jsem si koupila v lednu za své podařené pololetní vysvědčení a nikdy jsem se nedokopala si ji přečíst, i když jsem na ni hodně zvědavá.


Bailey
Na měsíc květen mi random vybral číslo 29. Na GR se pod tímto číslem ukrývá kniha Škola noci 8 - Probuzená. Tuto knihu jsem se pokoušela číst už dávno, ale bez úspěchu. Teď se ji konečně donutím přečíst celou:)).

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Školu noci som čítala, ostatné dve ešte nie. Ale dúfam, že sa niekedy aj k nim dostanem :D

    Vďaka za zapojenie :)

    OdpovědětVymazat