Velikost L (Meg Cabot)

By 16:28

Anotace: Heather Wellsová válí! Tady přinejmenším ještě před nedávnem válela. To bylo ovšem předtím, než se musela vzdát života popové hvězdy a přibrala tak, že teď nosí šaty o jednu či dvě konfekční velikosti větší – a než přišla o přítele, o smlouvu s nahrávací společností a o celoživotní úspory (její máti totiž sebrala peníze a zmizela s nimi do Argentiny). Teď jsou slavné dny plné nekonečného vystupování po nákupních střediscích už minulostí a Heather je naprosto spokojená s tím, že teď chodí v šatech velikosti L (což je velikost, jakou nosí většina Američanek!), i se svou novou prací, místem zástupkyně vedoucí koleje jedné z nejprestižnějších univerzit v New Yorku. Jednoho dne je však na dně jedné z výtahových šachet v budově koleje nalezena mrtvá studentka.




~~~

 Můj názor: Tahle knihy mi v knihovničce leží už od Vánoc a já se k ní pořád neměla. Od Meg jsem četla jen V kůži supermodelky (ano, ano, já vím, málo..). A proto jsem po Velikosti konečně šáhla. Vím, že Meg je kvalitní spisovatelka a v tomhle díle mě v tom ještě utvrdila.
Heather je mladá, dříve popová zpěvačka, která pracuje na koleji - pardon, ve studentském domě. Přítel, se kterým se rozešla jí nedá pokoj, a aby toho nebylo málo, Heather bydlí u jeho bratra, Coopera, do kterého je zamilovaná. Ano, zamotané, já vím. Ale to není všechno. Na koleji, někdo začne vraždit mladé dívky. Všichni mají za to, že za to může surfování na výtahu, ale Heather má svoji teorii. A je to tady. Detektiv v sukních.
Knihu jsem četla dlouho, a teď to bude možná znít jako výmluva, ale na Velikonoce jsem byla v Praze a na čtení jsem opravdu neměla ani čas, ani náladu. Jak jsem se vrátila, tak jsem knihu ale dočetla a jsem ráda. Meg umí psát a tomhle díle to opět ukázala.
Heather je úžasná hrdinka a já jsem si ji oblíbila. Stojí si na svém názoru, a jde za svým cílem. Tímhle si mě získala a v mnoha jejích vlastnostech jsem se našla.
V knize jsem si ještě oblíbila Chrise. Je to taková moje úchylka, si takové tipy zamilovat. No co, aspoň mám o čem snít.
Kniha mi sedla i stylem psaní, a co se mi ještě hodně líbilo, byl konec, kdy do knihy vstoupila sama autorka. Bylo to takové zpestření.
A co se týče obálky, jednoznačně palec nahoru. Je jednoduchá a v jednoduchosti je krása, no ne?
Druhý díl už mám doma, ale nyní čtu buď recenzáky, nebo knihy, na které jsem "natěšená" víc. Ale Velikost XL se taky brzo dočká.

Hodnocení: 80%

Kelsí

You Might Also Like

0 komentářů