Roztomilé malé lhářky: Dokonalé (Sara Shepard)

By 16:02

Anotace: V Rosewoodu v Pensylvánii žijí čtyři holky, kterým není na první pohled co vytknout. Jenže když se podíváte blíž, zjistíte, že nejsou ani zdaleka tak bezchybné, jak vypadají. Aria nedokáže pustit z hlavy bývalého kluka. Zakázané ovoce totiž chutná nejlíp. Hanna zase riskuje náklonnost své nejlepší kamarádky, zatímco Emily se hroutí kvůli jedné hloupé puse. A Spencer? Ta zkrátka musí mít všechno, co její sestra. Mám veliké štěstí, že znám tyhle roztomilé malé lhářky lépe, než se znají ony samy. Potíž je jen v tom, že je pro mne příliš těžké, nechávat si jejich tajnosti jenom pro sebe. Měly by radši dělat, co jim říkám, protože jinak…!


__________________________________

Můj názor: Když mi tahle kniha přišla domů, doufala jsem, že s jejím čtením počkám, až se přiblíží datum vydání dílu čtvrtého. No, vydržela jsem to necelý týden. Poté jsem se na ni vrhla a během dne byli Dokonalé i přečtené.
Na jednu stranu jsem ráda, víte, mě přišel tenhle díl zatím nejlepší, ale na druhou stranu, zase tu je to mučivé očekávání dalšího dílu.
Opět se tu setkáváme s Arií, Emily, Spencer, Hannou a s širokým okruhem lidí z Rosewoodu. A co by to mělo za smysl, kdyby se tu neobjevil/a A.? A. už přitvrdil/a. Už to nejsou jen kecy a A. už z vyhrožování přešel k akci. V tomhle dílu to pekelně zavařil Arii a Emily, Hanna skončila v nemocnici a ani Spencer na tom není zrovna nejlépe. Zdá se, že osud těchto dívek má v rukou jediná osoba, bohužel pro ně, zdá se, že on/ona mají na holky pěkně spadeno a všechno jim to do posledního nechá pěkně sežrat.
Jak už jsem určitě někde zmyňovala, mou nejoblíbenější postavou je Aria. Ovšem to, co udělala Seanovi, si u mě bude žehlit ještě pěkně dlouho. Vždyť Sean se jí snažil jen pomoct. Musím přiznat, že Hannu jsem moc v lásce neměla, ale v tomhle díle si mě získala. Nevím čím, nevím jak, ale už se pomalu Arii šplhá na paty:D Naopak moje nenávist k Moně ještě vzrostla.
V tomhle díle jsem se dočkala překvapivých zvratů a doufám, že i další díl se ponese na takovéhle úrovni.
A víte co? Tady prdí Mona!

Hodnocení: 99%
Kelsí

You Might Also Like

1 komentářů