Recenze: Upíři z Morganville - Prokletý dům

By 8:27

Název: Upíři z Morganville - Prokletý dům
Autorka: Rachel Caine
Datum vydání: 3.11. 2011
Počet stran:  250
Nakladatelství: Brokilon
Česká anotace: Vítejte v Morganville. Po západu slunce ale raději zůstaňte doma. Městu začínají vládnout ti, kdo nejsou úplně mrtví. Claire přijela do Morganville studovat a dobře se bavit. Nepředpokládala, že spolužačky z koleje jí budou už od začátku ztrpčovat život. Ani pronájem pokoje ve velkém starém domě však vůbec není změnou k lepšímu. Noví spolubydlící mají svá temná tajemství...

______________________________


Hlavní hrdinkou je Claire.Díky své inteligenci se dostala na školu o dva roky dříve. Domů ji přicházelo mnoha přijetí na vysoké školy.Rodičům se to však nelíbilo a proto vybrali Claire školu co nejblíže k jejímu domovu.Na začátku školního roku se Claire moc nepodařilo udělat dojem.Znepřátelila si dívčí partu, která jí od té doby nenechá na pokoji a jen jí ztěžují život.

Po svém rozhodnutí si začne hledat bydlení někde mimo kampus.Obvolala už skoro všechny podnájmy a ze všech zbyl už jen jeden.Když se zajela na něj podívat, uviděla starý strašidelně vyhlížející dům.Setkává se tam s milou Evou, Shanem a Michaele, kteří ji mezi sebe ihned přijmou.
Jak se však zdá v poklidném městečku není něco v pořádku.Začnou se dít opravdu zvláštní věci a Claire se snaží na všechno přijít.Po setmění raději zůstante doma.Nic není takové, jak se zdá.

Jak už z názvu plyne jedná se jen o další upířřinu.Myslíte si právě toto? Tak jste na omylu.I když se v příběhu vyskytují upíři tak celý námět je zcela o něčem jiném. Upíři vládnou městečku Morganville. Pokud chcete zůstat na živu, potřebujete k životu dobré vztahy, dohody a věci, které upírům můžete nabídnout. Jak se tak ale zdá, upíři nejsou jediní tyrani ve městě. Dívčí partu na škole by jste si rozhodně nechtěli znepřátelit.Bez váhání surově zbijí člověka.

Tato kniha mě mile překvapila. Čekala jsem od toho něco úplně jiného. Děj je jednoduchý, dobře pochopitelný, ale zárově velmi poutavý a napínaví. Příběh si mě získal a já jsem se od knihy odtrhla až jsem ji dočetla.Stále vás to nutí číst dál, co se asi tak stane. Jenže pak přichází otevřený konec a vy už se nemůžete dočkat dalšího dílu..:D

Něco k hlavní hrdince...Claire je sice chytrá, ale padá snad do všech průšvihů a problémů.Zbijí ji, popálí ji kyselinou a začne jí honit policie a upíři. Tolik událostí na jednoho člověka, to snad ani není možné.Já být na jejím místě utíkám okamžitě domů, ale ona ne.Claire se tomu tvrdě postavila a bojovala. Líbilo, že autorka v knize nevytvořila žádný milostný trojúhelník.V dnešní době je snad všude, že hlavní postava (dívka) má dva kluky, což mi už leze krkem.

No a to bych nebyla já, kdybych si neoblíbila nějakého kluka.No jo Shane si mě svým chováním získal. Sarkastické poznámky a jeho humor to vše knihu oživilo.

Obálka se mi líbí více než originál.Je jednoduchá narozdíl od originálů, které mi přijdou moc přeplácané.Jen není podle mého názoru moc výstižná.

Jen co mi tak docela vadí, je to, že celá série má jedenáct dílu. Bojím se, aby to nedopadlo jako u Školy noci, ale tak uvidíme. Třeba nás autorka překvapí.

Slova na závěr: Tato kniha má právo být vámi přečtená. Rozhodně ji hned nezahazujte jako další "blbou" upířinu. Uvidíte, že vás bude bavit a za dva roky, už doma budete mít čtyři další díly. Myslím si, že moje hodnocení je spravedlivé.No posud'te sami.Knize dávám 4 hvězdičky..

Za poskytnutí elektronické formy této knihy děkuji nakladatelství  Brokilon

Natt

You Might Also Like

0 komentářů