Recenze: Tajný kruh - Moc

By 15:06

Název: Tajný kruh - Moc
Autor: L.J.Smith
Rok vydání: 2011
Počet stran:232
Nakladatelství: Cooboo
Česká anotace: NENECHTE SI UJÍT DRAMATICKÉ VYVRCHOLENÍ ČARODĚJNICKÉ TRILOGIE! Cassiino strašlivé tajemství bylo odhaleno a bojí se, že se od ní Diana odvrátí… přitom právě nyní se Tajný kruh musí spojit v boji proti největšímu nepříteli ze všech, a proto je Cassie nucena obětovat svou lásku a zavrhnout svou spřízněnou duši. Ale může vůbec v tak děsivé bitvě mezi dobrem a zlem někdo zvítězit?

______________________________


Černý John je zpět se svou magií a je rozhodnutý udělat vše, aby zničil kruh.Nastoupí do školy jako nový ředitel, kde zavede nové pravidla, které jsou výhradně jen a jen proti kruhu.Cassie je však rozhodnuta, sjednotit kruh, sebrat všechnu odvahu a postavit se mu.Jakmile zjistí, že Černý John je její otec, její usílí zničit ho tato zpráva ještě posílí.

Do cesty se jim však postavý další problém.Cassie už nebaví dělat Fay otrokyni a tak se tedy Diana dozvídá to co před ní tajila.Že Adam a Cassie se od začátku znali a měli menší "románek".

Cassie se začne pomalu sbližovat s jindy odměřeným a chladným Nickem.Do New Salemu přichází Portia se svými bratry a jak později Cas zjistí jsou to lovci čarodějů.Vše se mění.Nikde už není bezpečno.

První díl této série jsem četla a tak jsem si nemohla ujít i ten druhý, boužel jsem ho nikde nemohla sehnat a tak jsem se vrhla na Tajný kuh - Moc, který jsem vyhrála v prosinci na Cooboo v jejich skvělých blogerských soubojích.

Cassie.To jméno se mi vážně líbí, ale proto ho tu nepíši.Já nevím.Na jednu stranu se mi jako postava líbila.Byla to milá, chytrá holka, no prostě byla fajn.Ale zase na druhou stranu mě někdy svým chováním hodně štvala.Někdy to vypadalo, jako by říkala já jsem tady silná a vy jste všichni "sráči", takže mi dejte vaši energii abych mohla zabít Johna.A k tomu všemu to byla ještě největší chudinka.Ona bez Adama nemůže žít.Ona je odsouzena k věčné samotě.A to se mi právě nelíbilo, ale je to asi jen můj názor.

Jsem ráda, že jsem na tuto sérii narazila.Opravdu mě bavila.V tomto příběhu jde vidět, že i tak docela špatný autor umí psát.Pro pomalejší: Autorka je L.J.Smith.Je to pro vás šok? Pro mě to teda byl a to pořádný.

Opravdu se v této knize nasmějete. Nejen sem tam vtipnými hláškami, ale mě dokázal rozesmát pouhý popis. John Blake na scéně ve své obyčejné podobě. V tu chvíli kdy jsem si jeho proměnu četla jsem vyprskla smíchy. Vůbec mi nenaháněl hrůzu tak jak by měl. Zkrátka já jsem si tam představila Lorda Voldemorda..:D Ono to ani nešlo jinak. No jo, tady jse vidět, že fantasii se meze nekladou.

Jak si můžete všimnout, v poslední době je čarodejnictví velmi oblíbené téma a to platí i pro mě. Líbilo se mi, že Smith dokázala vytvořit zcela něco jiného. Nejen, že se v příběhu objevovala magie, ale také například kameny či byliny.

Kniha mě zaujala a i bavila. Byla jsem překvapená jak lehce se mi četla. Neměla jsem takové nutkání přetočit stránku u dlouhých odstavcích. Tady jsem to zhltla. No už nemám co bych chtěla vytknout.

Než tady uvedu počet hvězdiček, chtěla bych se tady ještě o něčem zmínit.Mnozí z vás už to vědí, ale tak to nevadí.Myslela jsem si, že Tajný kruh má být jenom třídílná trilogie, ale jak to tak vypadá autorka chtěla zase něco většího.Dozvěděla jsem se, že mají vyjít další tři díly.Jsem zvědavá co se tam bude dít, ale nejsem nadšená, že bude pokračování.Bojím se, aby to autorka moc nepokazila.No bude to ještě zajímavé.

A konečně se dostáváme k počtu hvězdiček.Mé hodnocení bude snad spravedlivé. Knize dávám 4 hvězdičky...

Za možnost vyhrát recenzní výtisk téhle knihy děkuji nakladatelství CooBoo.
Knihu si také můžete zakoupit na arara.cz
Natt

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Ahoj, autorka nechce čtvrtý (a pátý a šestý) díl, nakladatelství jí sebralo práva na všechno a další díly už nebude psát ona, ale Aubrey Clark, které to nakladatelství přidělilo. Stejně tak je to v případě nových upířích deníků, které u nás vyjdou na podzim, ty už taky nejsou z pera LJ... Je vidět, že nakladatelství si dovolí fakt dost.

    OdpovědětVymazat