Recenze: Nebezpečná láska

By 9:35

Název: Nebezpečná láska
Autor: Kateřina Petrusová
Datum vydání: 2012
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 376
Česká anotace: Na doporučení posledního zaměstnavatele získá mladá newyorská ošetřovatelka Paige práci v rodině Bavettových, bohatých podnikatelů pocházejících z Itálie. Má se starat o jejich syna Michaela, mladého muže, který se po autonehodě duševně vrátil do období svého dětství. Paige si k němu postupně nachází cestu a Michael si ji velice oblíbí. Postupem času Paige přichází na to, že se dostala do newyorského podsvětí a její zaměstnavatelé jsou součástí mafie. Co se stane, až se jednou Michael probere? Dostane se Paige ze spárů Bavettových, když odhalila jejich tajemství?

__________________________

Mladičká Paige na doporučení bývalého zaměstnavatele začne pracovat u velmi bohaté italské rodiny, u Bavettových. Paige má za úkol starat se o Michaela, který utrpěl nehodu, díky níž se duševně vrátil do svého dětství. Michael je poslušný a velmi milý, takže nejde si ho neoblíbit a ani Paige na tom nebyla jinak. Michaela si zamilovala téměř okamžitě, avšak později pozná, že se možná dopustila velikého omylu.

Já jsem si hlavní hrdinku, Paige, oblíbila. Její povolání je úžasné, jde vidět že Paige má obrovské srdce, na správném místě. Paige je hodná, milá, kde může, pomůže. Na konci mi sice už trošičku pila krev, ale jen trošku a navíc to je asi můj osobní problém, takže se to dá přejít, aniž by to knize nějak ublížilo.

Paigino srdce a láska se hodně ukázala také v druhé polovině knihy. Ten šok, který autorka připravila Paige, i nám, čtenářům, byl opravdu hrozný. V jednu dobu jsem si říkala, jak to mohla Paige udělat. Paige na tom nebyla zrovna dobře, ale v tom se projevila její láska k Michaelovi.

Nevím proč, ale v této knize jsem si oblíbila více postav. Nehledě na Paige, moje druhá oblíbená postava byl Robert. Na Robertovi se mi líbil jeho postoj. Víte, ne každý je takový. Robert pomohl Michaelovi, čímž pádem všechna Michaelova práce se automaticky přesunula na Roberta. Robert to věděl a i přesto byla jeho láska k bratru silnější a za toto si Roberta cením. Dobře, ne vždycky byl příjemný, ale kdo by na jeho místě nebyl náladový, že jo?

No a moje asi poslední nejoblíbenější postava byl pan Bavetta. I když v knize nehrál příliš velkou roli, on si mě i za to málo dokázal získat. Jeho život asi nebyl nejlepší, musel žít po boku "Kobry", ale i tak mu na tváři pořád hrál úsměv.

Nemůžu říct, že třeba Michaela jsem si neoblíbila, ale ostatní pro mě v knize znamenali víc.

V knize jsem utrpěla dva šoky. Oba se týkaly Michaela a oba byly skoro na konci. Ani nevíte, jak ráda bych vám je řekla, bohužel, byly by to příliš velké spoilery a vy si knihu chcete vychutnat aniž byste věděli, co na vás čeká, ne?

Kniha je zajímavá, má originální námět, který dokáže zaujmout. Já jsem nevěděla, co od knihy očekávat, protože jsem žádnou knihu s mafií ještě nečetla, ale Nebezpečná láska mi ukázala, že i takové téma se dá hodně dobře zpracovat.

Co mě navíc těší je to, že knihu napsala česká autorka a že se nemá za co stydět. Její kniha si už teď získala po celé České republice hodně čtenářů, kteří netrpělivě čekají na další díl. Druhý díl by měl být údajně více zaměřený na Roberta a já se na něj těším, jak už jsem říkala, Robert patří mezi mé nejoblíbenější postavy.

Knihu můžu jen doporučit, je úžasná. Já jsem strašně ráda, že ji vlastním a v knihovničce má čestné místo.

Nemám jinou možnost, knize dávám 5 hvězdiček a doufám, že Fragment vydá další díl co nejdřív.

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Fragment.

Kelsí

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Tahle knížka na mě čeká na poličce a po tvé recenzi mám chuť se vším praštit a jít si ji přečíst :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo, Daniel? Nepleteš si ho s Robertem? :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná recenze, ale Michael má jenom jednoho bratra a ten se jmenuje Robert. :) Jinak s tebou ale souhlasím, neuvěřitelně skvělá autorka.
    Díky za krásné bodování, Amisha.

    OdpovědětVymazat
  4. Omlouvám se, nevím, na co jsem v tom jednom odstavci myslela. Popletala jsem si jména:)
    Kelsí

    OdpovědětVymazat