Recenze: Návrat z Podzemí

By 15:15

Název: Návrat z podzemí
Autoři: Roderick Gordon a Brian Williams
Datum vydání: 2010
Počet stran: 358
Nakladatelství: Fragment
Česká anotace:  Dobrodružství Willa Burrowse pokračuje! V centru Země - ve světě, o jehož existenci nemá na Povrchu nikdo ani tušení, jde Willovi o život. Pronásledují ho nebezpeční Styxové. Jsou odhodláni jít za ním až na konec světa, jen aby získali zpět smrtící virus! Dokáže jim Will uniknout? Jeho přítel Drake se chystá zaútočit na Styxe na povrchu. Povede však jeho odvážný plán k vítězství nebo k jisté smrti? Jestli se domníváte, že jste na Povrchu v bezpečí, raději se znovu zamyslete!

___________________________________



Will s doktorem Burowsem a Elliot se ocitají ve středu Země.Poté co ukradli Rebeccám Dominium nic neřeší.Mají to, kvůli čemu se tady dole vlastně ocitli.Jenže tím to všechno nekončí.Rebeccy se jen tak lehko nevzdají, a když objeví Novou Germánii, kterou přetáhnou na svou stranu, jsou ještě silnější.Brzy Willa najdou a jelikož jim nehtějí s otcem předat Dominium, je zastřelen Doktor Burrows.

Mezitím se Chester s Martou dostanou na povrch.Boužel to se Chesterovi stane osudným.Marta ho uvězní aby o něj nepřišla.
Drake se spojí se styxem Eddiem, která je Elliotin otec.A však nic není jak se zdá.
Paní Burowsová přebývá v domě Druhého strážníka.Po ozáření černým světlem dostává nové výborné smysly.I když je slepá, má výborný čich, což jí velmi pomůže.

Fanoušky tento díl potěší, vás pokud ale do této chvíle nezaujmul ani se nepokoušejte tento číst díl. Už dávno  jsem si všimla, že na prvním díle vzadu je napsáno "nový Harry Potter". Vyjádřila bych se k tomu dříve, ale vzpomněla jsem si na to až ted'.Absolutně nemají pravdu, spíše se jedná o to aby si tuto sérii přečetli fanoušci Harryho Pottera.

Nevím, nevím. Tato série je svým způsobem zvláštní a já nevím jak zde vyjádřit mé pocity, či myšlenky. Už jsem to tu jednou psala, ale já se cítím při čtení jako na houpačce. Jednou jsem dole a nudím se, za chvíli jsem nahoře a  jsem zvědavá a napnutá jak se to celé vyvyne.

Dávala jsem Podzemí hodně šancí a říkala si, že přece jenom něco dobrého se tam musí objevit. Bohužel už mi trpělivost pomalinku dochází.

Celý děj se tentokrát odehrává ve středu země kde se nachází místo plné slunečních paprsků, trávy a dusna.Jednu chvíli jsme v podzemí, druhou na povrchu a nakonec se dostaneme do středu Země. Už mi to vadilo.Příliš rychle se měnilo prostředí, kde se naši hrdinové nacházejí.

Autoři měli skvělé nápady, ale mohli je propracovat na úrověn, kde by byli čitelnější.Snad někdy příště napíší nějakou knihu, kde se jim to povede.Můj názor je takový, že Podzemího už bylo dost.Co kdyby se raději zaměřili na něco nového.

Obálka je podle mě hezká.Neurazí, je jednoduchá a podle mě i docela stylová.Musím se, ale zmínit, že ilustrace v knize, které jsou od samotných autorů jsou krásné.Škoda jen, že se objevují jen zřídka. Příběh by pěkně oživili.

Říkala jsem si, že když už mám všechny díly podzemí tak že si musím koupit i ten další. I když mě pátý díl bavil  z této série nejvíce, jsem na vážkách, jestli se u mě objeví další díl. Nejsem si už tak stoprocetně jistá, jestli mě zajímá co se bude dít dál.

Jak si můžete všimnout tato recenze je poměrně krátká a není o mých pocitech.Ke všemu jsem se vyjádřila u předchozích dílů a tady to je ůplně to samé.Knize dávám velmi malé hodnocení, takže jen 3 hvězdičky..

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuju nakladatelství Fragment.

Natt

You Might Also Like

0 komentářů