Miluji Tě, Beth Cooperová (Larry Doyle)

By 14:38


Anotace: Student, který má pronést slavnostní řeč při promoci vyzná přede všemi lásku nejkrásnější a nejoblíbenější spolužačce na škole. Jaké je jeho překvapení, když se ten večer objeví u dveří jeho domu a slíbí mu, že zažije nejlepší noc v životě... Na motivy knihy byla natočena úspěšná komedie, na jejíž premiéře v našich kinech závisí i termín vydání.






~~~

Můj názor: Knihu jsem vyhrála na jednom blogu a jsem za to hodně ráda, protože jinak bych se asi ke knize nedostala, což by byla škoda.Kniha mě neskutečně zaujala už na první stránce a já se tak začetla že jsem knihu nechtěla pustit z ruky, dokud jsem knihu nedočetla.
V knize se seznámíme s Dennysem a jeho jedním dnem, kdy se mu celý život téměř obrátil naruby.
Musím se přiznat, skoro celou dobu knihy jsem se skoro smála. Je to příjemná oddechovka, která zkrátí váš volný čas. Příjemně jsem se u knihy odreagovala a myslím, že by ani nebyla škoda, kdyby autor napsal nějaké pokračování.
Kniha má zajímavý námět, je tak trochu odlišná a pro mě to byla příjemná změna po všech těch upírech, vlcích a podobné havěti.
A obálka? Někomu se může zdát divná, ale mě se líbí!:)
Už nevím, co bych k této knize napsala, snad jen to, že ji každému doporučuji jako příjemnou oddechovou knihu.

Hodnocení: 95%

Kelsí

You Might Also Like

0 komentářů