Knihy za březen - Natt

By 15:50

Jelikož se mi pokazil notebook a je v opravně, tak nemám vše co bych potřebovala k vytvoření videa, což mě opravdu mrzí. No snad příště.
Tak tedy začneme. Za měsíc březen mám dohormady 8 knih. Z toho jsou 3 recenzáky a dvě vyhrané knihy (ještě ted' tomu nemůžu uvěřit :D ). No určitě jste zvědaví, co jsou to za úlovky, takže vás nebudu napínat a jdeme rovnou k samotným knihám...:)


Jak si můžete všimnout jde o knihu Monster High 2. Tuto knihu jsem vyhrála v soutěži cooboo. K tomu jsem ještě dostala tuto nádhernou tašku. Když jsem zjistila, že já skutečně něco vyhrála skákala jsem metr do vzduchu, protože já nikdy nemívám štěstí.Tuto knihu jsem ještě nečetla a co hůř já nečetla ani první díl, takže absolutně nevím jak by mě to mohlo bavit..:D







Ano, konečeně se dostáváme k recenzním výtiskům.Ženu v černém už jsem přečetla a na blogu už je i recenze. A recenze na Nemám žádné jméno by se tu měla objevit během tohoto týdne.Chtěla bych poděkovat nakladatelství Fragment  a Metafora.
Tajný kruh - Moc jsem vyhrála už v prosinci na Cooboo, ale došel mi až ted'. Zatím jsem ho nečetla, ale už se na něj těším..:)



Návrat do Podzemí právě čtu a jako vždy je to " zvláštní". Opět děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzáku. Bod mrazu jsem si sama koupila a jsem na něj docela zvědavá, protože nikde jsem zatím nenašla na něj recenzi a zdá se mi, že tato kniha není moc známá.No uvidíme.




Tyto dvě knihy jsou také z mých peněz. Koupila jsem si je v Levných knihách kde stáli jen 69 kč, což je dobrá cena. Po Velikosti L a Velikosti XL jsem dlouho pokukovala a jsem ráda, že mi konečně leží v knihovničce.





Tak za tento měsíc je to všechno. Ještě bych se vám chtěla omluvit za špatnou kvalitu fotek. Všimla jsem si toho až ted' a už se mi to znovu fotit nechce..:)
Příště by toho mohlo být ještě méně. Sice máme jet do Brna a já se bojím, že jakmile vkročím do knihkupectví tak se neudržím a něco si koupím.Má peněženka zatím zeje prázdnottou a tak musím šetřit..:D  A co jste si za tento měsíc pořídili vy? Pište! Já jsem strašně zvědavá osoba :D





You Might Also Like

5 komentářů

  1. http://books-and-smile.blogspot.com/2012/03/knihy-za-mesic-brezen.html koukej :)
    Bod mrazu neznám, tak napiš recenzi, ať vím, jestli stojí za přečtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš tedy hodně knih :D něktéré bych si chtěla také v budousnu koupit..a neboj napíšu :D
      Natt

      Vymazat
  2. Máš tu zajímavé knihy. Já taky ráda čtu.

    OdpovědětVymazat
  3. skvělé :-))
    mnoho z nich bych taky chtěla

    OdpovědětVymazat