Knihy za březen - Kelsí

By 20:14

Za březen jsem knih nastřádala docela hodně. (Raději nemluvím o tom, že bych měla začít šetřit:D) Nejhorší je asi to, že nestíhám číst. A v brzké době se to asi ani nezmění, protože mám svátek a o víkendu jedem do Prahy a já vím, že já se neudržím, dokud nebude peněženka prázdná, takže.. budu se snažit:D
Nu, teď bych se chtěla omluvit, že není video, ale sestra mě nechce pustit k velkému kompu, doufám, že příští měsíc budu úspěšnější:D
A teď ke knihám. Za měsíc jsem nahromadila 11 knih. 3 recenzáky, 6 jsem si koupila a pozor, já vyhrála a dokonce dvakrát, chápete to? Já tomu do teď ještě nevěřím:D


Nebezpečnou lásku právě čtu a jsem více než spokojená. Recenzi můžete očekávat v brzké době:))
Za recenzák děkuji nakladatelství Fragment!



 



Hru jsem si koupila ve Zlíně. Knihu jsem stihla přelouskat a jsem z ní nadšená. Doufám, že v se mi podaří "ukořistit" druhý díl co nejdříve. Hodně se na něj těším:))








Malá ručka je taktéž recenzák, tentokrát od Matafory. Kniha přečtená, recenze napsaná a na blogu se objeví nejpozději v neděli.
Za poskytnutí recenzáku děkuji nakladatelství Metafota!







Dokonalé jsem si objednávala z beletrie.eu a mám co dělat, abych se na ně hned nevrhla. Čekám, až se přiblíží vydání čtvrtého dílu a teprve poté se do nic začtu:)) Moc se těším!






Tak a přišla na řadu moje první výhra. Knihu Need jsem vyhrála u Luu a je to moje vlastně první kniha v angličtině. Už jsem do ní tak trochu nahlédla a myslím, že s angličtinou moc velký problém mít nebudu, v knize je docela lehká, díkybohu:D







Zaklínačka je poslední recenzák, který jsem si tento měsíc vyžádala. Recenze už je na blogu a já se těším na další díl:D
Za recenzák děkuji Zoner Pressu.







Oběť jsem opět objednávala z beletrie.eu. Knihu jsem už stihla přečíst, hodnocení si můžete přečíst na blogu.:))







Andělé noci jsem opět našla v balíčku z beletrie.eu. Knihu jsem dočetla tak do čtvrtiny, poté jsem ji musela odložit, protože mě to vůbec nechytlo. No uvidíme, kdy se ke knize vrátím..








Poslední kniha, kterou jsem si objednala z beletrie.eu je román Noční záře. Vypadá zajímavě, tak doufám, že nezklame.









Koupí Vytržení skončil můj nákup ve Znojmě v Albertu. Jsem hrozná. Koupím knihu všude, kde může:D Každopádně, ještě jsem se k ní nedostala, protože jsem ještě nepřečetla ani Muka.







A druhá výhra je tady. Na stránkách CooBoo se mi podařilo vyhrát knihu Rudá jako rubín, juhůů. Jsem strašně moc ráda, protože po této knize jsem toužila hodně dlouho. No a jako bonus jsem ke knize ještě vyhrála "superbombabezvacool" tašku. :))




A teď je řada na vás. Pochlubte se, nestyďte se. Jaké knihy přibyly v březnu vám do knihovničky?:)

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Jé, tys byla u nás ve Znojmě? :) Je zajímavý, že sem vůbec někdo jezdí :D
    Jinak, super úlovky, taky nejčastěji nakupuji na beletrie.eu, je to tam skoro nejlevnější :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ve Znojmě skoro každý druhý víkend. Za Znojmem máme totiž chatu:))
      Jojo, já mám kvůli tomu beletrii ráda:))
      Kelsí

      Vymazat
    2. aha, za Znojmem je hezky :) ale to město je děsný :D

      Vymazat
  2. super knihy ;)... Líbí se mi, jak je fotíš s těma loutkama:)

    OdpovědětVymazat
  3. Je hrozně moc pěkné, jak máš knihy hezky nafocené s těmi loutkami :-)) jinak knihy opravdu super :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj :) Tý brďo! :) Ten Monster high ti závidím :D Chtěla jsme ho vyhrát, první díl mám doma a bavil mě :) V Coo boo jsme taky vyhrála jako ty Rudá jako rubín :) a musím říct, že je o úžaná knížka! :) Jinak gratuluji k výhrám, já jsem vyhrála tu Rudou jako rubín a krásnou kabelu :D s tulipány :)

    OdpovědětVymazat